今日諗住去trade in 部 iPad.......

邊間就唔講啦,
佢check機話條邊"界手", 所以要減250蚊.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔講邊間咁開post黎有咩意思

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

是否衞餸!

TOP

感覺在網上, 好似hkepc 呢度或者dcfever之類賣二手的專欄, D買家唔會太挑釁

TOP

本帖最後由 mangogarywong 於 2017-9-5 17:53 編輯

之後去返apple store trade in了, 大家如果要trade ipad都係去返apple store好啲。

藍精靈都有check機, 仲要係兩個人check, 但係都冇話部機 介手喎, 仲話我部機用得咁新淨, 好少見。

重點係apple個價trade得仲高過之前嗰間, 一蚊都冇扣過。 藍精靈仲要全程笑面迎人, 之前嗰間一聽到我話唔trade即刻去sell第二個客了。

可能apple大公司資源真係多啲, 搵食艱難,我諗之後都唔會再麻煩呢間舖頭啲sales。

via HKEPC Reader for Android

TOP

間野綠色招牌

之後去返apple store trade in了, 大家如果要trade ipad都係去返apple store好啲。

藍精靈 ...
mangogarywong 發表於 2017-9-5 17:51

藍精靈(話時話而家仲係藍咩我記得好似又轉左)CHECK機冇咁嚴格
有少少刮花或者撞凹都唔會理...

iPad本身二手價基準就低,去蘋果trade真係好大機會仲箸數
不過前提係你要諗住係ARS買返野

TOP

不如講下邊間話你部樹介手啦

TOP

佢話介手, 你話唔介咪得囉。
佢trade 高過apple 幾多先?

TOP