風十三 當前離線
特級會員
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
TOP
有幾多張相要搞先? D相咩size? D相係唔係保存得好? 要幾高質素? budget? calvin83 發表於 26/7/2016 15:20
必思 當前離線
TimCook 當前離線
進階會員
全部都係4R,用相薄封好,但就25年都無攞過出嚟睇。由於放在相薄都唔會再有機會再攞出嚟睇,所以想張佢放 ... 風十三 發表於 2016-7-26 15:41
royc 當前離線
中級會員
如果,我有部大型,影印機,有掃瞄器功能。 係唔係可以自己攪攪佢。 Fuji Xerox Docu Centre IV C2256N ... 風十三 發表於 2016-7-26 17:42