[玩某OS]買 MSI U100 好定山寨NETBOOK好?

我一直好想學下用某OS(我唔知d度比唔比開名討論),無耐小弟真係負擔唔起,之前見巴打山寨NETBOOK開箱文,令我知道山寨NETBOOK係有d個可能。

此外本身我自己都有睇過d資料,知道MSI U100 d個可以接近完美運行,所以我而家考慮緊。
我自己比較希望買山寨NETBOOK,原因如下:
1)2GB,6CELL電下,山寨NETBOOK價值較平。
2)個芒有較大選擇

但係需然知道山寨NETBOOK可以行果個OS,我都有幾個問題,想問下,希望各位師兄解答,萬分感激。

1)其實每部山寨NETBOOK都大同小異,其中無線網卡同音效卡有好幾個,我應該買邊款?AC'97?
2)N270 同 N280 ,係咪其實無乜分別?
3)我上網搵左 iATKOS,岩唔岩用?
4)山寨NETBOOK真係可以完美運行?

因為我只有一次機會,希望可以買得岩.....多謝你地回答。

唔只u100的, 仲有其他,不過都係等多d過來人話你聽啦~

當然山寨都有好多... tao bao 有好多有埋3g,bt既添~

TOP

大部份行GMA950既NETBOOK都可以食到
如果你只諗住玩下既, 山寨13"都OK啦, 而且佢個MON夠大
怕爆?咪拎走粒電長插AC囉, 或者唔好OVER CHARGE, 見到佢一轉燈就拎走粒電

NETBOOK基本問題只係LAN同WIFI用唔用到, 有師兄話用到, 你可以試下既
WIFI用唔到大不了咪去買過張, 一至二百有交易

[ 本帖最後由 chow1001 於 2009-12-4 22:14 編輯 ]

TOP

原帖由 leung1610 於 2009-12-3 22:22 發表
大部份行GMA950既NETBOOK都可以食到
如果你只諗住玩下既, 山寨13"都OK啦, 而且佢個MON夠大

我都唸住買10寸以上....
原帖由 leung1610 於 2009-12-3 22:22 發表
NETBOOK基本問題只係LAN同WIFI用唔用到, 有師兄話用到, 你可以試下既
WIFI用唔到大不了咪去買過張, 一至二百有交易

師兄,LAN同WIFI,係咪真係到時裝左無反應,拎部野去,叫佢換另一個WIFI,佢地就識幫我換"零件"架喇?

[ 本帖最後由 chow1001 於 2009-12-4 22:14 編輯 ]

TOP

回覆 4# 的帖子

代答, 係.

or 度search 下post or moxile 1 都有人教.

TOP

原帖由 motestx79020 於 2009-12-3 23:46 發表

我都唸住買10寸以上....

師兄,LAN同WIFI,係咪真係到時裝左無反應,拎部野去,叫佢換另一個WIFI,佢地就識幫我換"零件"架喇?

有師兄話裝到完全無問題, 唔駛換零件

WIFI卡係HK都有得賣(但偏偏我想要個張就無......), 你真係唔得既去新高登搵下啦, 多數有
你買左後POST WIFI個型號上黎, 等大家幫下你
如果你要另買, 上網搵下咩型號用得先去搵
你去到買可以叫佢幫手換(另唔另收費就唔知)

TOP

回覆 6# 的帖子

13.3" NETBOOK 160GB/1GB : RMB 1780
13.3" NETBOOK 320GB/2GB : RMB 2090
PRICE FROM 3/12/2009 華強

TOP

回覆 7# 的帖子

fred兄有無問埋有無bt架?

TOP

回覆 1# 的帖子

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

回覆 8# 的帖子

no bluetooth

TOP