[SD/MMC] 水貨Kingston MicroSD 保養

我張水貨 64gb Kingston MicroSD 壞左, 唔知要點樣SEND返大陸換?

有冇師兄可以教下點樣做, 感謝!!

回復 1# zavoli


回覆樓主,我之前都試過有兩張Kingston microSD換左(有一張是淘寶金士頓官方旗艦店的),
就咁一張卡(冇單 冇包裝 當然都冇保養貼紙 )攞去 澳門聯強,
然後等一星期,換左張新卡連包裝返來,
親身經驗兩次都系咁,我住澳門,參考一下

TOP

多謝師兄, 可惜我係香港人.
問過香港代理, 話唔保.

TOP

多謝師兄, 可惜我係香港人.
問過香港代理, 話唔保.
zavoli 發表於 2013-12-5 19:40



    你張野係咪大陸聯強?

TOP

回復 4# 鴨仔

冇label, 應該唔係. bid 返黎既.

TOP