本帖最後由 ww774 於 2019-1-9 23:06 編輯
R6 pro 已幾用了幾星期,寫個試用報告先。
聲音上,同上代R6差不多,都係比較中性的聲音,都係之前聽過朋友的R6,記得差不多聲。印象中比較下,總之力水明顯大左,我用4.4平衡,分柝力聽多左細節弱音。暫時冇機會借部機來AB比,唔知好左幾多。
我原先用GR09,後尾都係覺得太平均了,改用了圖中的國內土炮IE800,再加條diy純銀線,spinfit耳膠,低音強勁有力,人聲好靚。
由於呢部係國內版,未有goggle play, 所有Apk要自己download. 後尾仲俾客服老點我裝上代R6的固件,話咁裝可以有goggle play,最後死左機,搞左好耐先回復正常。要國際版固件仍要等。
呢部機的底噪唔高,可惜左聲道太易受干擾,放近無線電裝置會有wewe聲,連在街中心行都有時會聽到wewe聲。連搭地鐵有時都會wewe兩聲。個屏蔽做得太差了。
我玩DAP唔多,基本上我滿意佢既音質,同埋我主要用來聲Spotify,雖然比起無損音檔差,但係最緊要多歌。Apple Music apps可以裝上,但係唔知點解播唔到歌,所以用Apple Music的人要注意。 |