[操作疑難] 請教TP-Link AXE75 問題

想請教各位師兄,如果屋企大概實用700呎,淨係用一部AXE75夠覆蓋晒嗎?諗過買Deco XE75兩隻裝,但俾老婆嫌貴ban咗 :(

同時想請教吓揀擺router嘅位,會建議擺喺客廳定係書房(書房處於客廳同主人房中間)

主要喺屋企辦公+會打機+睇戲+睇Netflix

宜家用緊N記 2*1000 plan

如有更好提議歡迎隨時提出!

唔夠
買Deco XE75 兩隻

你都係想要呢個答案

TOP

回覆 2# ronaldandy

呢個係好想,但無可能啦,老婆ban咗,冇得傾

TOP