accountant 當前離線
Banned
小明~ 當前離線
中級會員
用開AVERMEDIA. 想轉下用E張. 但係上網完全搵唔到任何開箱文... accountant 發表於 2016-3-10 21:58
TOP
kofz 當前離線
特級會員
Intensity Pro 4K啱啱賣嗰陣啲software support好似有啲問題,去到年中先fix好,所以喺外國搵到啲早期評價 ... 小明~ 發表於 2016-3-12 21:06
如果入片只能夠係AVI . 我隻1T SSD 應該都唔夠用............................ 唯一選擇係行RAID先 ... accountant 發表於 2016-3-15 00:15
其實都要睇下錄咩解像度嘅…… btw 我應該短期內會買Intensity Pro 4K 到手嗰陣再分享下 ... 小明~ 發表於 2016-3-21 01:35