有無師兄用緊 BLACKMAGIC PRO 4K

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

用開AVERMEDIA. 想轉下用E張.
但係上網完全搵唔到任何開箱文...
accountant 發表於 2016-3-10 21:58


Intensity Pro 4K?
我搵唔到香港嘅開箱文/片
外國嘅就有

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 小明~ 於 2016-3-12 21:07 編輯

Intensity Pro 4K啱啱賣嗰陣啲software support好似有啲問題,去到年中先fix好,所以喺外國搵到啲早期評價都係比較差

https://www.youtube.com/watch?v=zW-q9Q8MK8U
呢段片0:31嗰度show過錄影嗰度可以揀嘅format
得AVI (即係未壓縮)
如果真係要用嚟做錄影嘅話
部電腦可能要RAID先夠快
同埋HDD要夠大
又或者可以用其他軟件進行錄影

TOP

Intensity Pro 4K啱啱賣嗰陣啲software support好似有啲問題,去到年中先fix好,所以喺外國搵到啲早期評價 ...
小明~ 發表於 2016-3-12 21:06

所謂一早話左唔啱用泥錄影

玩網上直播就ok

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果入片只能夠係AVI . 我隻1T SSD 應該都唔夠用............................
唯一選擇係行RAID先 ...
accountant 發表於 2016-3-15 00:15


其實都要睇下錄咩解像度嘅……

btw 我應該短期內會買Intensity Pro 4K
到手嗰陣再分享下

TOP

其實都要睇下錄咩解像度嘅……

btw 我應該短期內會買Intensity Pro 4K
到手嗰陣再分享下 ...
小明~ 發表於 2016-3-21 01:35


    錄完無損avi之後仲要晒位晒時間轉檔

除非做直播,多錄影就唔建議買

TOP