ginastar 當前離線
進階會員
alexngai 當前離線
TOP
回復 alexngai 我已經用tripod, 30s, 我諗營火蟲光度太弱, 好難玩light painting, 聽晚會再試用iso1600, ... ginastar 發表於 2012-4-19 21:34
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
RoyKwan 當前離線