[圖片] Ching Man 石澳拍攝三小時

本帖最後由 chiushing01 於 2012-4-26 09:40 編輯

早上1000和師兄去城門谷-----NIL RESULT
下午拍人像, 揹著的是 D7000+直倒+384+85.4+腳架

2100回家後, 散哂
陽光+青春+現場環境既色彩, 我用上偏光和粉色再+soft效果去表達





















All at : http://www.flickr.com/photos/chiushing01/sets/72157629454272008/

_DSC8090.jpg (95.34 KB)

_DSC8090.jpg

ching man入選.jpg (62.21 KB)

ching man入選.jpg

好正啊

TOP

回復 2# SamSo


    你的一句鼓勵, 再辛苦也值得

TOP

Good photos. 構圖好有feel. Props (如單車,花,帽)配合得很好。顏色(model橙白色裙)好配合淺色背景。如果model笑容再多DD或甜D就perfect!

TOP

回復 4# marcustam


    係喎, 如果要貼題, 笑容唔少得, 好意見,多謝

TOP

成輯相有好有輕鬆活潑Feel

TOP

回復 6# alexngai


   背後的我好辛苦FEEL........

TOP

好中意呢種色調, 感覺好清爽

TOP

師兄真係勁, 384都用到黎影人像 有多張構圖幾好, 遲啲出黎一齊影.
師兄個支85.4 係新個枝定舊個枝?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP