99hk.biz 當前離線
進階會員
CheeseJai 當前離線
特級會員
TOP
akgicy 當前離線
中級會員
rfdingo 當前在線
其實講真, 你話係咪凱華軸就一定唔好呢....... 小弟又唔敢講...... 不過依家好後悔囉...... 早左買.... ... akgicy 發表於 2015-12-2 21:51
dopycsa 當前離線
初級會員
KoBe@Lakers 當前離線
benny8888 當前離線
我有Razer 同 G710,我覺得Cherry D 聲係無咁硬,不過手感真係差唔多,係Cherry D 聲順耳D。 ... KoBe@Lakers 發表於 2015-12-2 23:46
465132 當前離線
crime 當前離線