大家e +為左甚麼而要 JB ?

大家e +為左甚麼而要 JB ?
遊戲 ?
工具軟件 ?
定其他  ?

大家e +為左甚麼而要 JB ?
遊戲 ?
工具軟件 ?
定其他  ?
mkid 發表於 2014-2-9 20:06



    情意結

TOP

裝布卡有full screen~

TOP

九方輸入法

TOP

無jb.....我部 ipad 都唔打機..........就咁用幾好啊 :)

TOP

XMBC ~~~!!

TOP

以前為whatsapp,為布卡
依家whatsapp有方法copy n paste,布卡之前上內地app store有得下載

所以依家無jb

TOP

去廣告,
裝 swipeselection ,
裝快速手勢開APP,
用 card reader 直接開影片/ 相 睇.
下排ICON 可顯示七個ICON .
八門神器 改GAME .
突破IP 直睇 優酷, 用 天天動聽, 酷我聽聽.
自定快速鍵.
folder ICON 排列改為4 X 4 ........
各大模擬器. 流暢過行  NDS , PS GAME..
APPSYNC 安自家APP 如 布卡漫畫. 快牙破解版......

重有好多好處.......

TOP

去廣告,
裝 swipeselection ,
裝快速手勢開APP,
用 card reader 直接開影片/ 相 睇.
下排ICON 可顯示七 ...
iam886 發表於 2014-2-10 02:38


重可裝防毒軟件......

TOP

裝布卡.XMBC
加上部iPAD 1 裝埋phoneitpad

TOP