keeglor 當前離線
進階會員
wind29 當前離線
初級會員
TOP
joecc 當前離線
中級會員
一早比人大手買晒喇,食完飯去已經冇晒,入去問就話代理有貨,會返的,你得閒黎碰下運氣。 btw,有價冇貨 ... joecc 發表於 2014-8-19 20:56
kansas 當前離線
dukilupp 當前離線
最平240g ssd 被人買晒 wind29 發表於 2014-8-19 19:50
winsel 當前離線
有冇師兄知到WIN 7 OS有冇減到 因為小弟冇時間去想如果有平到就搵朋友幫手買 ... kansas 發表於 2014-8-19 21:05
回覆 dukilupp 但個牌子.....聽都未聽過... winsel 發表於 2014-8-20 00:05