作者: lam23 時間: 2012-12-14 01:08 標題: 有只210E開4核嘅AMD!C2步進,點解冇L3?
點先可以開L3出來
作者: jhch1992121 時間: 2012-12-14 03:05
咁如果佢本來冇/壞L3又點開呢?
作者: wingyam 時間: 2012-12-14 10:15
有冇CODE/圖可以post上黎睇睇?
作者: max3306kin 時間: 2012-12-17 17:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2012-12-17 20:50
210e開4係冇L3
作者: CACTICS 時間: 2012-12-17 22:18
冇L3仲好,冇禁熱!

