Board logo

標題: [操作疑難] 有只210E開4核嘅AMD!C2步進,點解冇L3? [打印本頁]

作者: lam23    時間: 2012-12-14 01:08     標題: 有只210E開4核嘅AMD!C2步進,點解冇L3?

點先可以開L3出來
作者: jhch1992121    時間: 2012-12-14 03:05

點先可以開L3出來
lam23 發表於 2012-12-14 01:08


咁如果佢本來冇/壞L3又點開呢?
作者: wingyam    時間: 2012-12-14 10:15

有冇CODE/圖可以post上黎睇睇?
作者: max3306kin    時間: 2012-12-17 17:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2012-12-17 20:50

210e開4係冇L3
作者: CACTICS    時間: 2012-12-17 22:18

冇L3仲好,冇禁熱!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2