標題: [記憶體] 有冇人知呢隻G.Skill的RipjawsZ 2400 RAM邊到有得買?? [打印本頁]
作者: 雪白劍玲 時間: 2012-12-7 02:43 標題: 有冇人知呢隻G.Skill的RipjawsZ 2400 RAM邊到有得買??
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joelai0405 時間: 2012-12-7 02:45
如果Linke無, 相信都無其他地方會有..............
作者: justinho99 時間: 2012-12-7 09:01
G.Skill 依家得Linke做代理,要買就上Linke,如果佢冇既話佢好似會幫你訂
再唔係咪上ebay買
作者: java2 時間: 2012-12-7 09:02
我用緊的GSkill 2133 RAM 也是從這買的
http://www.newegg.com/Product/Pr ... pk=F3-2400C10D-8GZH
作者: 3615 時間: 2012-12-7 12:02
Newegg會寄oversea?唔知收費如何?
回復 4# java2
作者: java2 時間: 2012-12-7 20:26
唔寄海外, 要找轉運或美國有冇friends?
再唔係買kingston 2400 , 香港有得賣
回復 4# java2
作者: 雪白劍玲 時間: 2012-12-8 00:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 雪白劍玲 時間: 2012-12-8 00:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

