Board logo

標題: 超倍頻會唔會穩過超外頻? [打印本頁]

作者: amazing_day    時間: 2011-12-9 15:29     標題: 超倍頻會唔會穩過超外頻?

之前超過粒955 225X16 3.6G

不過上上下網停左畫面

會唔會超倍頻穩定d?
作者: alexalex731    時間: 2011-12-9 17:08

超外頻會扯埋其他野
咁靜超倍頻就當然比較好啦
作者: 4741G    時間: 2011-12-11 02:04

超外频性能會好De
超倍頻當然穩定De
作者: 杰少    時間: 2011-12-13 12:10

一樣的 問題系超完要穩定。。
作者: ip4368    時間: 2011-12-13 19:27

回復 3# 4741G

其實不一定, 超原外頻降番除頻and HT and NB倍頻就無分別
作者: kevinfx520    時間: 2011-12-16 00:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lns    時間: 2011-12-16 00:55

回復 5# ip4368
就算降返其他野,外頻超得高依然係冇咁穩定,同頻率下,外頻要多電d





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2