作者: amazing_day 時間: 2011-12-9 15:29 標題: 超倍頻會唔會穩過超外頻?
之前超過粒955 225X16 3.6G
不過上上下網停左畫面
會唔會超倍頻穩定d?

作者: alexalex731 時間: 2011-12-9 17:08
超外頻會扯埋其他野
咁靜超倍頻就當然比較好啦
作者: 4741G 時間: 2011-12-11 02:04
超外频性能會好De
超倍頻當然穩定De
作者: 杰少 時間: 2011-12-13 12:10
一樣的 問題系超完要穩定。。
作者: ip4368 時間: 2011-12-13 19:27
回復 3# 4741G
其實不一定, 超原外頻降番除頻and HT and NB倍頻就無分別
作者: kevinfx520 時間: 2011-12-16 00:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lns 時間: 2011-12-16 00:55
回復 5# ip4368
就算降返其他野,外頻超得高依然係冇咁穩定,同頻率下,外頻要多電d
