Board logo

標題: i5 2400都有得超? [打印本頁]

作者: tyee    時間: 2011-9-28 00:24     標題: i5 2400都有得超?

2400應該冇得超? 但頭先用asus ai suite, 粒u可以行3.7g

作者: garykcl    時間: 2011-9-28 00:29

回復 1# tyee


    唔係冇 係超唔多
作者: tommykwan222    時間: 2011-9-28 07:23

試下上 bus speed:105 MHz
作者: doraduck    時間: 2011-9-28 20:43

試下上 bus speed:105 MHz
tommykwan222 發表於 28-9-2011 07:23


小心炒 PCI-E, SATA
作者: doppelganger    時間: 2011-9-28 22:13

回復 3# tommykwan222


    C 兄:funk: 會死機的唔好亂教
作者: tyee    時間: 2011-9-28 23:08

都係穩穩陣陣行100算, 上到3.6g已經好滿足
作者: boyo3    時間: 2011-9-28 23:17

即係G6XX G8XX 都可以超到?
作者: RX-8    時間: 2011-9-28 23:31

可4核超上3.6G,2/3核 3.7G,單核3.8G


作者: tommykwan222    時間: 2011-10-1 11:52

本帖最後由 tommykwan222 於 2011-10-1 23:07 編輯

回復 4# doraduck

暫時冇咩問題出現

[img=840,751][/img]
作者: johnjohnjohn    時間: 2011-10-2 13:56

no need to overclock. this cpu is fast enough for most job
作者: cleverandy    時間: 2011-10-2 17:07

點解上到甘高GE,I5  2400吳係鎖倍頻咩?
TB最多3.4,甘100外頻,即係34倍頻,點解1到36GE?
作者: fallwish    時間: 2011-10-11 22:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cshum2    時間: 2011-10-12 09:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkl0120    時間: 2011-10-12 11:27

外頻還是不要亂搞來長行好了
背後連著的PCI-E CLOCK有機會把你的DEVICE炒掉
作者: season119    時間: 2011-10-12 13:05

i5 2400都可以超
作者: chanyu    時間: 2011-10-12 15:55

請問PCI-E CLOCK唔係有得fix死嗎
作者: nero32    時間: 2011-10-12 17:08

應該全部都可以超, 但係只係俾煙條LOCK左, 如果唔係邊有人買K仔.  依家底板超頻軟件, 按一下就可以基本可以超到5%左右.  再者依家TUBRO BOOST 以I5 2400計, 單核心負載都會自動超至3.4G, 所以超到唔係好出期.
作者: dom    時間: 2011-10-12 18:27

請問PCI-E CLOCK唔係有得fix死嗎
chanyu 發表於 12-10-2011 03:55 PM


Llano (APU) 同  Sandy  Bridge 係無 , Clock gen 跟 CPU !!
作者: RX-8    時間: 2011-10-12 19:23

應該全部都可以超, 但係只係俾煙條LOCK左, 如果唔係邊有人買K仔.  依家底板超頻軟件, 按一下就可以基本可以 ...
nero32 發表於 2011-10-12 17:08

如採用p67或z68板,使用turbo boost單核負載可上3.8G, 而4核負載可上3.6G(以外頻100計算)
作者: akam7777    時間: 2011-10-12 21:05

話說對面岸高人話...1155 Sandy bridge所有U都頂多107.
  難上108...體質優良.109-110(110已係盡頭)..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2