Board logo

標題: X3 435 開核用電一問 [打印本頁]

作者: demyeung    時間: 2011-8-24 02:38     標題: X3 435 開核用電一問

成功開核
默:2.9GHZ
超到3.3GHZ  P.S. AUTO加電

上3.4GHZ就自己REBOOT..
應該加到幾多V先好?
作者: manhoi    時間: 2011-8-24 09:25

我之前都係用435
冬天時用1.35v 行3335MHZ @ L3+開4
近排要1.375v 行3335MHZ @ L3+開4
作者: 321    時間: 2011-8-24 10:07

X3 440開4+L3 3.6G@1.25V
作者: manhoi    時間: 2011-8-24 10:54

其實我發覺上到3.3之後就好難再上
加到1.45v都唔多穩
作者: chan2328    時間: 2011-8-24 14:48

每粒U 既體質都唔同.....你試下加到1.4X V, 如果都係唔穩既話, 就放棄啦, 仲有要留意下個溫度, FULL LOAD 70度左右就好收手啦...
作者: 杰少    時間: 2011-8-24 16:01

1.5V以下都可以。。先加高點能穩定了。再降電壓。慢慢試。
作者: 杰少    時間: 2011-8-24 16:01

1.5V以下都可以。。先加高點能穩定了。再降電壓。慢慢試。
作者: 111121    時間: 2011-8-24 16:09

回復 2# manhoi
我想問下你個情況係粒cpu縮左  還是夏天要較高電壓行3.3g 一到冬天可以較低電壓行3.3g?
作者: manhoi    時間: 2011-8-24 17:08

回復 8# 111121
好難講 已經冇機會再試了
我已經換左粒955be
作者: 納魯patpat    時間: 2011-8-25 13:54

我試過440開左核用ASROCK N68C-S UCC[廢板]
行1.384V,3529.1MHz
作者: manhoi    時間: 2011-8-25 18:02

我試過440開左核用ASROCK N68C-S UCC[廢板]
行1.384V,3529.1MHz
納魯patpat 發表於 2011-8-25 13:54

你呢塊係神板 我諗係有史以來CP值最高的一塊
最衰現在已經換哂v3版 冇左DDR2糟 冇埋PCIEX1
作者: 納魯patpat    時間: 2011-8-25 23:27

你呢塊係神板 我諗係有史以來CP值最高的一塊
最衰現在已經換哂v3版 冇左DDR2糟 冇埋PCIEX1 ...
manhoi 發表於 2011-8-25 18:02

可惜超頻力極低...
同埋唔係全固態電容...
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 01:25

回復 1# demyeung


    請問開核需要在bios 度做咩?
作者: sonia913    時間: 2011-8-29 01:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 01:55

回復 14# sonia913


    之後就死機  要清bios  先可再開
代表失敗?
作者: sonia913    時間: 2011-8-29 01:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2