Board logo

標題: 新裝電腦首次超頻Test問題... [打印本頁]

作者: 13少    時間: 2011-2-14 12:07     標題: 新裝電腦首次超頻Test問題...

請各高手幫幫忙睇下發生咩問題...??
另外我OC 25%開火山即hand機又發生咩問題...??
我火牛Coolmaster 620W...

圖片附件: 123.jpg (2011-2-14 12:01, 105.53 KB) / 下載次數 13
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1137187&k=8291b51d91a946fb0d30b9a06bf58f04&t=1782150835&sid=1t41sDDsAx


作者: hkbank    時間: 2011-2-14 12:39

本帖最後由 hkbank 於 2011-2-14 12:48 編輯

有時OC 測試軟件呢D野都無乜標準既。全部測試都2-4個鐘起碼,我試過單獨FSB過左blend, 加埋CPU過左LINX/small, FSB+ RAM過左 large, 單獨RAM過晒memtest86+, FSB+RAM+CPU 過左LINX,捻住已經成功左啦,但blend十零分鐘就出樹,都好迷離,費事再試,都離晒罩,好難話有無標準,計算內容/方式唔一樣,功耗/發熱細既測試出樹,功耗大差唔多一半,熱力高十幾度既卻無樹。
即如果你 FSB未SET好,甘無理由單獨可以過blend, 如果CPU未SET好,無理由可以過到small/Linx, 如果RAM無SET好,甘無理由可以過到MEMTEST86+/large, 如果無成功,甘點可能分開測試全部搞掂,而夾埋又可以過晒LINX呢?如果成功左,甘點解blend全部既時候又出樹呢?好矛盾。毫無邏輯可言,仲難玩過個股市。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2