Board logo

標題: [測試] AMD X4 840T 960T开六 [打印本頁]

作者: 123yykg    時間: 2010-10-27 01:34     標題: AMD X4 840T 960T开六

有无边位仁兄玩紧AMD X4 840T 960T开六噶?边度有得买啊?想知道开六噶性能评测!
作者: Yin92    時間: 2010-10-27 12:20

840T淘寶有...
作者: kk81    時間: 2010-10-27 12:32

成一千人仔....咁計落冇乜著數
作者: EvilPig    時間: 2010-10-27 12:50

開到應該同真6核差唔多快LA
作者: billy555    時間: 2010-10-27 13:57

本帖最後由 billy555 於 2010-10-27 14:30 編輯
開到應該同真6核差唔多快LA
EvilPig 發表於 2010-10-27 12:50


840T開左之後,快過1055T
作者: Yin92    時間: 2010-10-27 14:55

成一千人仔....咁計落冇乜著數
kk81 發表於 2010-10-27 12:32


比得千幾蚊,唔差在比多小小玩真六核..
作者: kk81    時間: 2010-10-27 15:29

回復 6# Yin92


係羅落到黎要差唔多千二
香港買粒1055T先千五

呢粒玩唔過
賣700人仔就可以考慮
作者: skylineyeung    時間: 2010-10-27 18:06

標價太高,仲要又唔係包開包穩貨,只係話可開6,一d都唔底
作者: dom    時間: 2010-10-27 22:39

1055T 行貨穩陣得多
作者: Yin92    時間: 2010-10-28 12:41

回復  Yin92


係羅落到黎要差唔多千二
香港買粒1055T先千五

呢粒玩唔過
賣700人仔就可以考慮 ...
kk81 發表於 2010-10-27 15:29


嗯,我之前都係同我朋友咁講,唔知佢仲會唔會買呢
作者: billy555    時間: 2010-10-28 23:40

本帖最後由 billy555 於 2010-10-28 23:45 編輯
嗯,我之前都係同我朋友咁講,唔知佢仲會唔會買呢
Yin92 發表於 2010-10-28 12:41



    840T開六核加TB 自動由2900MHz超至3200MHz


作者: vigorcycling    時間: 2010-10-29 09:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yin92    時間: 2010-10-29 09:50

840T開六核加TB 自動由2900MHz超至3200MHz
billy555 發表於 2010-10-28 23:40


1055T都有Turbo Core啦
作者: charile    時間: 2010-10-29 20:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charile    時間: 2010-10-29 20:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 流星五丈    時間: 2010-11-2 13:09

價錢問題
如果800hkd全包,我估大把ching去搞團購





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2