作者: 琳琳 時間: 2010-8-30 23:10 標題: [另類超頻]有冇試過咁ge情況??
唔知應5應該喺度講......
事源:
今朝off左機番工,
之後頭先10點左右番到home開機!
入到windows7,全部野好似行梗快鏡咁
先講mouse個loading個圖案轉到勁快,
開ie上網,開網貢真係快左好多wo,d gif圖郁得好快
打字根本好難打到,e.g. 按一按個e就彈左5-6個e出黎
再睇右下個時鐘,分鐘果度以2秒速度行梗
我諗應該關bios事
最後頂唔順,熄左部機,clean左cmos
開番部機,正常番晒
我想問吓各位巴打點解會咁ge????
我部機就咁ge
asus m4a78-vm
3GB ram
作者: 琳琳 時間: 2010-8-31 18:09
吓......冇人理我ge T^T
作者: UK-BBOY 時間: 2010-8-31 18:20
你講o既野好似同[超頻]無關
作者: akam7777 時間: 2010-8-31 19:51
係咪中野............
作者: oARCTICo 時間: 2010-8-31 19:59
系未心理作用?
作者: 悠愁 時間: 2010-8-31 21:36
作者: hylvl 時間: 2010-9-1 11:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hookcele 時間: 2010-9-1 17:36
不洗CLEAN CMOS, RESTART 就冇事
