Board logo

標題: [另類超頻]有冇試過咁ge情況?? [打印本頁]

作者: 琳琳    時間: 2010-8-30 23:10     標題: [另類超頻]有冇試過咁ge情況??

唔知應5應該喺度講......
事源:
今朝off左機番工,
之後頭先10點左右番到home開機!
入到windows7,全部野好似行梗快鏡咁
先講mouse個loading個圖案轉到勁快,
開ie上網,開網貢真係快左好多wo,d gif圖郁得好快
打字根本好難打到,e.g. 按一按個e就彈左5-6個e出黎
再睇右下個時鐘,分鐘果度以2秒速度行梗

我諗應該關bios事
最後頂唔順,熄左部機,clean左cmos
開番部機,正常番晒

我想問吓各位巴打點解會咁ge????
我部機就咁ge
asus m4a78-vm
3GB ram
作者: 琳琳    時間: 2010-8-31 18:09

吓......冇人理我ge  T^T
作者: UK-BBOY    時間: 2010-8-31 18:20

你講o既野好似同[超頻]無關
作者: akam7777    時間: 2010-8-31 19:51

係咪中野............
作者: oARCTICo    時間: 2010-8-31 19:59

系未心理作用?
作者: 悠愁    時間: 2010-8-31 21:36

我理解到咁既情形,不過同OC冇關
作者: hylvl    時間: 2010-9-1 11:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hookcele    時間: 2010-9-1 17:36

不洗CLEAN CMOS, RESTART 就冇事





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2