作者: fai103 時間: 2010-8-9 16:14 標題: 月經RAM POST...
本人超CPU已經小成了,
想學埋RAM果PART...
CONFIG如下:
B55(555BE開4)
GIGA 785GMT-US2H
OCZ 4GB KIT GOLD 版
我應該點較佢呢?
CPU既資料:
RAM:
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1068083&k=79594946e99ea59a77a8785aff1ede3c&t=1782143533&sid=A4dUBZlcVZ

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1068084&k=a0f09b4e093f77383e1d7d3c3960bf7d&t=1782143533&sid=A4dUBZlcVZ

作者: 321 時間: 2010-8-10 11:08
試下set cl9,再較低CPU信頻,外頻慢慢拉. RAM電壓可以較1.5V
作者: fai103 時間: 2010-8-10 11:54
呀唔記得講
條RAM本身係9-9-9-24,
本身電係1.6V...
我行呢個8-8-8-23行左9X%就行唔到了
作者: kwokhokay 時間: 2010-8-10 13:28
回復 3# fai103
行左9X% ??
+多少少電
作者: fai103 時間: 2010-8-10 13:29
8-8-8-23行左9X%,電壓加到1.7了...
作者: LKNim 時間: 2010-8-10 16:27
試試240X15.5=3720
NB/HT行2400/2400
RAM行DDR3 1600(800MHz) 9-9-9-24 1.65v
可以的再收CL
作者: fai103 時間: 2010-8-10 17:40
試試240X15.5=3720
NB/HT行2400/2400
RAM行DDR3 1600(800MHz) 9-9-9-24 1.65v
可以的再收CL
LKNim 發表於 2010-8-10 16:27
依家試..
作者: fai103 時間: 2010-8-10 17:48
試試240X15.5=3720
NB/HT行2400/2400
RAM行DDR3 1600(800MHz) 9-9-9-24 1.65v
可以的再收CL
LKNim 發表於 2010-8-10 16:27
好似用唔到6.66,用到5.33而已~"~
未燒機,唔知穩唔穩..
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1068476&k=79ec1a38df9973945111be1a6cd6525c&t=1782143533&sid=A4dUBZlcVZ

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1068477&k=7c9fddc94f07b0dba9f2592a0b171a51&t=1782143533&sid=A4dUBZlcVZ

作者: LKNim 時間: 2010-8-10 18:10
咁睇黎你RAM唔係幾超得
咁250x15=3750MHz
NB行2500MHz
CPU-NB 1.2V電
RAM行1333 1.65V再收CL
作者: fai103 時間: 2010-8-10 18:24
咁睇黎你RAM唔係幾超得
咁250x15=3750MHz
NB行2500MHz
CPU-NB 1.2V電
RAM行1333 1.65V再收CL ...
LKNim 發表於 2010-8-10 18:10
燒火山,15MINS都過唔到-_-240X15.5...
我諗應該係條RAM...太差了><"
作者: LKNim 時間: 2010-8-10 18:25
你對RAM行返rated spec.先
我覺得似CPU主頻唔夠穩
作者: fai103 時間: 2010-8-10 18:29
rated spec.=??
作者: LKNim 時間: 2010-8-10 18:31
你對RAM原本係咩值架?
佢貼紙上面實有寫
作者: fai103 時間: 2010-8-10 18:32
9-9-9-24...
係喎,唔記得較番9-9-9-24TIM~"~
作者: 迷人的日落 時間: 2010-8-10 19:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cmcvista 時間: 2010-8-10 23:05
NB 頻率係 ??
有咩用 ?
作者: LKNim 時間: 2010-8-10 23:16
1333C6唔算特別
250:1666行到幾多?
作者: LKNim 時間: 2010-8-10 23:19
NB頻率會影響效能
比RAM頻更重要
作者: fai103 時間: 2010-8-10 23:26
250X15,電1.4V,RAM1.7V
行唔到30MINS~"~
作者: panda-z 時間: 2010-8-11 01:58
你件板set 250fsb, cpu-nb電要set 1.275v左右, ram燒火山先至會穩定.
先前你set 225fsb, cpu-nb電要都要加到 1.225v~1.25v左右(fsb超過210mhz以上已經要加電).
先唔好超ram,行番9-9-9-24 1.6V. 調整下cpu-nb電,再試超cpu燒下火山穩唔穩定先.
作者: rex516984 時間: 2010-8-11 02:22
OCZ (勁)野來
作者: fai103 時間: 2010-8-11 11:44
咁又唔好咁講,
2年前佢都OK超到既..


