Board logo

標題: 月經RAM POST... [打印本頁]

作者: fai103    時間: 2010-8-9 16:14     標題: 月經RAM POST...

本人超CPU已經小成了,
想學埋RAM果PART...
CONFIG如下:
B55(555BE開4)
GIGA 785GMT-US2H
OCZ 4GB KIT GOLD 版
我應該點較佢呢?
CPU既資料:
未命名1.png
RAM:
未命名.png

圖片附件: 未命名.png (2010-8-9 16:14, 27.13 KB) / 下載次數 21
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1068083&k=79594946e99ea59a77a8785aff1ede3c&t=1782143533&sid=A4dUBZlcVZ



圖片附件: 未命名1.png (2010-8-9 16:14, 40.53 KB) / 下載次數 13
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1068084&k=a0f09b4e093f77383e1d7d3c3960bf7d&t=1782143533&sid=A4dUBZlcVZ


作者: 321    時間: 2010-8-10 11:08

試下set cl9,再較低CPU信頻,外頻慢慢拉. RAM電壓可以較1.5V
作者: fai103    時間: 2010-8-10 11:54

試下set cl9,再較低CPU信頻,外頻慢慢拉. RAM電壓可以較1.5V
321 發表於 2010-8-10 11:08



    呀唔記得講
條RAM本身係9-9-9-24,
本身電係1.6V...
我行呢個8-8-8-23行左9X%就行唔到了
作者: kwokhokay    時間: 2010-8-10 13:28

回復 3# fai103
行左9X% ??
+多少少電
作者: fai103    時間: 2010-8-10 13:29

回復  fai103
行左9X% ??
+多少少電
kwokhokay 發表於 2010-8-10 13:28



    8-8-8-23行左9X%,電壓加到1.7了...
作者: LKNim    時間: 2010-8-10 16:27

試試240X15.5=3720
NB/HT行2400/2400
RAM行DDR3 1600(800MHz) 9-9-9-24 1.65v
可以的再收CL
作者: fai103    時間: 2010-8-10 17:40

試試240X15.5=3720
NB/HT行2400/2400
RAM行DDR3 1600(800MHz) 9-9-9-24 1.65v
可以的再收CL
LKNim 發表於 2010-8-10 16:27



    依家試..
作者: fai103    時間: 2010-8-10 17:48

試試240X15.5=3720
NB/HT行2400/2400
RAM行DDR3 1600(800MHz) 9-9-9-24 1.65v
可以的再收CL
LKNim 發表於 2010-8-10 16:27

好似用唔到6.66,用到5.33而已~"~
未燒機,唔知穩唔穩..
123.png
321.png

圖片附件: 123.png (2010-8-10 17:48, 48.39 KB) / 下載次數 13
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1068476&k=79ec1a38df9973945111be1a6cd6525c&t=1782143533&sid=A4dUBZlcVZ



圖片附件: 321.png (2010-8-10 17:48, 47.91 KB) / 下載次數 9
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1068477&k=7c9fddc94f07b0dba9f2592a0b171a51&t=1782143533&sid=A4dUBZlcVZ


作者: LKNim    時間: 2010-8-10 18:10

好似用唔到6.66,用到5.33而已~"~
未燒機,唔知穩唔穩..
fai103 發表於 2010-8-10 05:48 PM

咁睇黎你RAM唔係幾超得
咁250x15=3750MHz
NB行2500MHz
CPU-NB 1.2V電
RAM行1333 1.65V再收CL
作者: fai103    時間: 2010-8-10 18:24

咁睇黎你RAM唔係幾超得
咁250x15=3750MHz
NB行2500MHz
CPU-NB 1.2V電
RAM行1333 1.65V再收CL ...
LKNim 發表於 2010-8-10 18:10



燒火山,15MINS都過唔到-_-240X15.5...
我諗應該係條RAM...太差了><"
作者: LKNim    時間: 2010-8-10 18:25

燒火山,15MINS都過唔到-_-240X15.5...
我諗應該係條RAM...太差了>
fai103 發表於 2010-8-10 06:24 PM

你對RAM行返rated spec.先
我覺得似CPU主頻唔夠穩
作者: fai103    時間: 2010-8-10 18:29

你對RAM行返先
我覺得似CPU主頻唔夠穩
LKNim 發表於 2010-8-10 18:25



    rated spec.=??
作者: LKNim    時間: 2010-8-10 18:31

rated spec.=??
fai103 發表於 2010-8-10 06:29 PM

你對RAM原本係咩值架?
佢貼紙上面實有寫
作者: fai103    時間: 2010-8-10 18:32

你對RAM原本係咩值架?
佢貼紙上面實有寫
LKNim 發表於 2010-8-10 18:31



    9-9-9-24...
係喎,唔記得較番9-9-9-24TIM~"~
作者: 迷人的日落    時間: 2010-8-10 19:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cmcvista    時間: 2010-8-10 23:05

NB 頻率係 ??
有咩用 ?
作者: LKNim    時間: 2010-8-10 23:16

順便一問.CHING.我條RAM好5好玩?
PS: 1055T 250X14,785GT-UD3H,RAM電壓係1.5v
迷人的日落 發表於 2010-8-10 07:18 PM

1333C6唔算特別
250:1666行到幾多?
作者: LKNim    時間: 2010-8-10 23:19

NB 頻率係 ??
有咩用 ?
cmcvista 發表於 2010-8-10 11:05 PM

NB頻率會影響效能
比RAM頻更重要
作者: fai103    時間: 2010-8-10 23:26

NB頻率會影響效能
比RAM頻更重要
LKNim 發表於 2010-8-10 23:19



    250X15,電1.4V,RAM1.7V
行唔到30MINS~"~
作者: panda-z    時間: 2010-8-11 01:58

250X15,電1.4V,RAM1.7V
行唔到30MINS~"~
fai103 發表於 2010-8-10 23:26


你件板set 250fsb, cpu-nb電要set 1.275v左右, ram燒火山先至會穩定.
先前你set 225fsb, cpu-nb電要都要加到 1.225v~1.25v左右(fsb超過210mhz以上已經要加電).

先唔好超ram,行番9-9-9-24 1.6V. 調整下cpu-nb電,再試超cpu燒下火山穩唔穩定先.
作者: rex516984    時間: 2010-8-11 02:22

燒火山,15MINS都過唔到-_-240X15.5...
我諗應該係條RAM...太差了>
fai103 發表於 2010-8-10 18:24



    OCZ (勁)野來
作者: fai103    時間: 2010-8-11 11:44

OCZ (勁)野來
rex516984 發表於 2010-8-11 02:22


咁又唔好咁講,
2年前佢都OK超到既..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2