作者: LKNim 時間: 2010-8-8 22:00 標題: 今年兩次比賽都係咁唔愉快
本帖最後由 LKNim 於 2010-8-8 22:16 編輯
可以直接睇重點紅字
今日Asus個比賽
一去到抽波仔揀HW
抽到第9即係最尾
得揀剩庶
著機->入BIOS->F10->底板VGA LED著紅->換VGA->著機->入BIOS->F10->底板VGA LED著紅->換板
先來先知其實HW沒事佢要clear cmos剩拆電唔得,用jumper都唔得,要拔電源線+底板電池先clear到CMOS(拔<20秒都clear唔到,要再耐D)
但玩開Asus 8XX板超唔掂最多咪reboot按F1入返去,真係唔知咩事會搞成咁
工作人員個啊叔仲好串
"頭先明明見到你著到機,你入BIOS搞過咩黎呀?再著唔到唔好搵我"
我剩係熄左Audio,Lan就搞成咁,都廢事同佢解釋
佢一開始1粒鐘砌機+試野既時間就係咁過哂
佢正式開始比賽我都未著到機
之後第3次著到機乜都唔熄,剩試DDR3 1600 8-8-8
又係底板VGA LED著紅
又reset多次
第1次入到Windows已經係比賽開始左15分鐘
因為硬件同時間關係由頭到尾用左粒半鐘比賽時間只係跑左3次PI 8M
CPU 4400 NB2000 1600 9-9-9 3m57s
CPU 43xx NB29xx 1600 9-9-9 3m16s
CPU 43xx NB29xx 1600 6-8-6 3m11s927ms
(多謝 多毛 提供資料話問過台灣,近排出貨全部係PSC XDT chips,而事後黑仔話比賽呢D係2000C9 mark低落1600)
對RAM試過1600 5-8-5都著到但入唔到Windows
粒U就好似未到我手就俾人玩縮左咁,NB3000都唔得
我跑完3m11s叫工作人員上分,但我個分冇update到
有個叫Xeon既人個分變左3m11s927ms
過多幾個字再問工作人員我個分先變3m11s927ms
事後聽佢講係4.3G 1600 9-9-9
跑到同我連ms都一樣埋真係有D懷疑
佢PI同我一樣分,Vantage GPU高分過我,Vantage CPU低分過我
而咁岩CPU + V GPU + V CPU既總分同佢一樣,PI又一樣,最後以Vantage總分作準,佢第4我第5
講返Vantage開始果陣
個規則講一套做一套
http://bbs.ocqq.com/thread-35771-1-1.html
2) 3DVantage “P” – Default setting, 總分 “P” Score 及 CPU score將會分開計算得分, 但兩個分數必須為單一次運行所取得。
要單一運行所取得即係一上分就兩個分一齊上架啦
我見到有人剩上CPU分所以問下工作人員
我指住個mon問GPU同CPU test可唔可以分開行
佢勁串咁答我
"得...你想點行都得架啦,CPU同GPU可以分開跑,Vantage同PI同時跑都得添"
之後我跑,跑完想上分
另一個工作人員話
"CPU/GPU分單獨跑唔上得架喎,要一齊跑先得"
被完完全全的fake了,又浪費左好多時間,我上分果陣係比賽前10mins
只係夠時間即刻跑1次完整分就咁交上去
到頌獎果陣,佢好似鋪頭買野咁對住張紙同你confirm
但佢其實只係程序需要扮核對,因為派獎果個工作人員(女)根本就唔識D硬件
第4名既890同第8名既870板掉轉左
第5名既HD5750同第7名既HD5670掉轉左
要自己私底下換返解決
搭車回程果陣仲聽到OCQQ junior果班人唔知真相就係到話Asus玩野
有人以為第7名真係拎左HD5750仲值錢過第6名拎1600C9 2Gx2係度埋怨
今次既問題
1. BIOS一開始唔知咩事,就算超頻失敗最多咪reboot再F1,佢長著VGA LED紅左冇畫面,CPU/RAM/VGA/PSU重插都冇面俾
2. 工作人員態度唔好
3. 工作人員唔清楚規則就亂咁答人,仲要串人
4. Vantage既規則...
作者: Casemodder 時間: 2010-8-8 22:21
回復 1# LKNim
啊叔對我都好串!
作者: KOCHUN0303 時間: 2010-8-8 22:25
點解asus d工作人員可以咁唔專業-.-
為番工而番工-.-
作者: LKNim 時間: 2010-8-8 22:34
工作人員好多OCQQ
邊D係/有冇Asus我就唔知
同埋因為clr過CMOS
日期時間變左1/1/2002 00:00
我跑完分cap圖
佢叫我改返正常日期時間
即時O左
有咩分別?
作者: KOCHUN0303 時間: 2010-8-8 22:40
回復 4# LKNim
改黎哂時間-.-
低b-.-
作者: dom 時間: 2010-8-8 22:41
本帖最後由 dom 於 2010-8-8 22:43 編輯
今次比賽用既 BIOS 唔係最新0905
見到我都 R 晒頭 , 點解唔用新d 既 0905 呢
穩定d + 超高d喎
我都 R 緊頭 , 以為第七名咁爽有 HD5750
換翻 arm 我都無意見 , 我似乎同 HDX670 既卡比較有緣
作者: jueho 時間: 2010-8-8 22:46
我尼邊4.46跑pi....最盡.....
1600 C9...低一格都cannot...
作者: LKNim 時間: 2010-8-8 22:48
最莫名其妙係我一開始D著唔到機果陣
有一刻以為係特製BIOS某電壓下唔俾著機
但Tommi唔係度就乜都正常返哂

佢係度/唔係度我都係用果個setting
但佢係度果陣我死機死左成粒鐘

作者: jueho 時間: 2010-8-8 22:49
唔係呀~有pack RAM幾好呀@@
作者: LKNim 時間: 2010-8-8 22:52
我4400跑到1次
但時間唔知咩事仲慢過我AIIx2 245@3500成1秒
之後縮左只可43xx
A-Data 1600C9
我借FD果條係Micron D9KPT
你地隊長話天天話係Hynix
多毛話問過台灣廠話最近出貨全部PSC
即係果盤RAM係混chips
我抽波仔抽到包尾幾乎冇得揀都有2條PSC
算不幸中之大幸
作者: jonny391 時間: 2010-8-8 22:56
我塊板D燈都係長著啵...熄左火牛再等D電無曬又可以boot到...ASUS D板本身係咁...算啦...
作者: windowsx 時間: 2010-8-8 22:56
回復 10# LKNim
仲慢過245, 即係唔穩...
作者: windowsx 時間: 2010-8-8 22:58
我都係長著, 都唔知咩事, 我都係咁clear cmos姐..
作者: jueho 時間: 2010-8-8 23:01
有冇save profile?
作者: windowsx 時間: 2010-8-8 23:06
試過一兩次之後, 都有SAVE返PROFILE, 唔係既話每次都要SET過
作者: LKNim 時間: 2010-8-8 23:12
一開始Tommi係度先要clr cmos
後來只需reboot再F1就得(我塊880G一向慣左係咁唔洗clr)
作者: LKNim 時間: 2010-8-8 23:13
我知唔穩
呢D體質問題
作者: dom 時間: 2010-8-8 23:13
Tommi 既話,, 算啦

作者: dom 時間: 2010-8-8 23:15
我都黑仔 , 頭半個鐘係咁開唔到機 (無畫面)
作者: dom 時間: 2010-8-8 23:17
翻到黎
睇翻之前練習跑既 Vantage
唉.......真係衰經驗
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1067865&k=ff12606db9198d47d825bcf6142f25a0&t=1782200397&sid=3NrX9BzwKl

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1067866&k=4a28f74667aa22c76732c0dc2f0916fa&t=1782200397&sid=3NrX9BzwKl

作者: jueho 時間: 2010-8-8 23:28
CL7唔同講法~~
作者: dom 時間: 2010-8-8 23:42
比賽我抽到個對 RAM 唔多惦.......
7-7-7 唔到
作者: jueho 時間: 2010-8-8 23:48
8-8-8-20都唔得...囧
作者: lkl0120 時間: 2010-8-8 23:52
等我幫手解釋下先
3位工作人員中..我都唔覺佢地有串人..認真的
至於XEON的分..
你唔信的可以比圖你睇嘅我諗
佢跑191.XXX呀MA
現場冇咩U行高過3100NB
唔係粒U縮
擺到明係個COOLER唔夠力..
熱到跑唔到
VANTAGE規則度..唔知咁多..等官方幫你..
我係後邊同呀多毛玩得好開心KAKA
作者: lkl0120 時間: 2010-8-8 23:54
其實我一直都覺佢係PSC
因為黑仔都講過係2000MARK 1600
我自己冇試過所以唔知啦
作者: LKNim 時間: 2010-8-8 23:54
其實我唔知邊個係你
係架車度跌左電話落地果個?
作者: windowsx 時間: 2010-8-8 23:54
我3080NB:curse:
早知上3101
作者: lkl0120 時間: 2010-8-8 23:55
咁好明顯唔關OCQQ事
係TOOMI問題啦,頂..
唔估你問DOM兄同BENNY
作者: lkl0120 時間: 2010-8-8 23:56
果隻一定係行1600C8-8-8咁濟..
當佢BBSE咁玩都OK
作者: lkl0120 時間: 2010-8-8 23:57
呵呵..正是KAKA
今朝係SSP上車我已經知你係邊個..
(其實我有HI你..KAKA)
作者: LKNim 時間: 2010-8-8 23:58
Tommi問題一直都當講笑冇認真
個BIOS真係唔完善...
作者: lkl0120 時間: 2010-8-8 23:58
係你果粒好令咋..
我地後邊3台機全部都係3000左右咋
根本就係熱到跑唔到..
作者: windowsx 時間: 2010-8-8 23:58
小弟冇SET RAM TIMING
行返9-9-9-24 XD
後悔添
作者: LKNim 時間: 2010-8-8 23:59
我都7-7-7唔到
8-8-8到之後試7-8-7
又得再試6-8-6
得左
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 00:00
唔一定RAM問題,可能係板問題
我初頭試1600 8-8-8都係著唔到要clr cmos
後來6-8-6又得...
同setting試過跑到PI 8M
reboot著唔到
再reboot多次又著到
作者: dom 時間: 2010-8-9 00:02
如果係咁既話
我知道部 R2 會留邊對 RAM 了
留翻對 GEIL Black Dragon
作者: dom 時間: 2010-8-9 00:02
6-8-6
真係 PSC
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 00:02
我有見到你HI我啊
但疾左一疾,印像中係唔識你
個樣有D面善
坐低諗多陣先記得Centralfield比賽果次你好似係Benny助手?
不過認得個樣都係唔知你係邊個= =
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 00:04
5-8-5著到
唔知RAM體質定IMC
load windows 藍左
降返6-8-6都係藍
舞多輪又可以6-8-6入Windows跑test
之後無再試5-8-5
我一開波有既時間已經輸蝕左好多
作者: windowsx 時間: 2010-8-9 00:05
5-8-5著到
唔知RAM體質定IMC
load windows 藍左
降返6-8-6都係藍
舞多輪又可以6-8-6入Windows跑test
之後 ...
LKNim 發表於 2010-8-9 00:04
我試U試到忘記左RAM既存在

作者: dom 時間: 2010-8-9 00:07
5-8-5著到
唔知RAM體質定IMC
load windows 藍左
降返6-8-6都係藍
舞多輪又可以6-8-6入Windows跑test
之後 ...
LKNim 發表於 9-8-2010 12:04 AM
我都無左半個鐘
又係開機無畫面問題
5-8-5 咁狼 :funk:
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 00:10
其實我有試埋5-7-5著到
但無奈6-8-6先入到Windows
我用245+880G都可以5-8-5直開
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:13
人泥..搵人打佢
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 00:14
如果佢RAM唔係9-9-9應該PI第1到
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:14
今次我做助手..
唔識AMD..但都識少少RAM嘅野..
翜話行唔到1600C7我都覺得怪..
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:16
唔明..
作者: 多毛 時間: 2010-8-9 00:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:17
冇錯啦WAKAKAK
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:19
嗯嗯..
算啦..我唔評論RAM囷度..
因為XEON仔係試RAM方面有待改善
玩AMD我都唔敢比意見
除咗: 太熱啦之外
作者: dom 時間: 2010-8-9 00:21
又會咁都有
吸收左今次經驗下次佢唔會了

作者: dom 時間: 2010-8-9 00:22
我手頭既其他 RAM 可以賣走了
CL7-7-7-21 係用對 GEIL Black Dragon CL8 DDR3-1600 跑的
RAM 又唔多熱 幾好
作者: Tommi_Vercetti 時間: 2010-8-9 00:22
Geil Black Dragon用PSC Chip
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:22
D細數收到好緊..
作者: dom 時間: 2010-8-9 00:23
AMD 最頂級六核黎架
125W TDP Full Load 熱d 唔奇
不過都唔夠 9950BE / 9850BE 個陣熱.......
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 00:23
應該可以8-8-7-20-4-5-4-6-2-4-3-3 90ns 1T
咁樣再快多少少
不過幫助有限
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:24
我手頭既其他 RAM 可以賣走了
CL7-7-7-21 係用對 GEIL Black Dragon CL8 DDR3-1600 跑的
RAM 又唔多熱 幾 ...
dom 發表於 2010-8-9 12:22 AM
最近玩好多RAM都發覺RAM真係唔熱
今次都唔例外
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:25
下次親自操刀..落場同你班友仔挑過先得..
(笑)
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 00:25
我手頭既其他 RAM 可以賣走了
CL7-7-7-21 係用對 GEIL Black Dragon CL8 DDR3-1600 跑的
RAM 又唔多熱 幾 ...
dom 發表於 2010-8-9 12:22 AM
tRCD行到7既PSC
正野
可以直接試5-7-5/5-8-5
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:26
出現啦咩KAKA
你又成為了公敵XD
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:28
講真如果COOLER係用隻更強嘅話..真係全場都4000NB冇問題
由頭到尾都係熱問題出事
一試CPU TEST就知
作者: Tommi_Vercetti 時間: 2010-8-9 00:29
唯有問天
繼續工作先
作者: jueho 時間: 2010-8-9 00:29
XEON下次拉高D粒U
作者: dom 時間: 2010-8-9 00:30
我頂........原來我一直用錯 RAM 黎練
作者: dom 時間: 2010-8-9 00:31
上左機先算
作者: dom 時間: 2010-8-9 00:32
我見好多人都係死係 Vantage CPU Test 個part
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:33
CPU TEST 1其實都冇野
TEST 2死8成同熱有關
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:34
又走佬XD
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:35
唔關事
係翜自己本身..我睇到出咗問題
RAM方面其一啦
其二係佢個腦唔夠冷靜
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 00:35
我跑CPU果part
第1個test跑完到load第2個test果陣卡住左唔load
又唔死機又唔繼續跑
按esc出返桌面
幾次都係咁
最後40xxMHz先過到
作者: Tommi_Vercetti 時間: 2010-8-9 00:37
本帖最後由 Tommi_Vercetti 於 2010-8-9 00:39 編輯
初初以為係D9,不過後來對回手上Stat發覺唔係,尤其在8-8-8-24-1T下好明顯。
不過你那對C7-7-7-20-1T的反應印象中麻麻…
作者: jueho 時間: 2010-8-9 00:37
佢驚上5到分@@
不過隻 cooler係VX的話~效果好好多
作者: Tommi_Vercetti 時間: 2010-8-9 00:38
要清理手上做義工的paper works
作者: windowsx 時間: 2010-8-9 00:39
冇乜大賽經驗, 今次拎左個經驗, 下次希望更好
作者: jueho 時間: 2010-8-9 00:42
下次要分配好D時間
作者: windowsx 時間: 2010-8-9 00:47
yo man you get my point!
要分配時間去試每樣野...
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:47
下次丙有比賽呢..唔好比我見到你呀
你幫我拍一拍DOM兄..多毛兄同B仔就OK
作者: Tommi_Vercetti 時間: 2010-8-9 00:49
係拍都拍你先
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 00:49
拍佢地唔好拍我
雖然Tommi今次冇拍我
但一個眼神接觸同微笑就...:funk:
作者: jueho 時間: 2010-8-9 00:50
AMD此終唔熟~~
作者: windowsx 時間: 2010-8-9 00:56
我見到有個setting 完全唔知乜黎, 又唔係OC果頁, 結果AUTO左佢- -
有D電壓我又唔知乜黎

作者: jueho 時間: 2010-8-9 00:57
HT?
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:58
我會叫嫁>_<
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 00:58
基本上...
主要係3個電
CPU
CPU-NB
RAM
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 00:58
我同佢傾了兩句..
作者: windowsx 時間: 2010-8-9 01:00
HT我知, CPU CPU-NB RAM 我都知, 有加到
只係個VDDA(?) 定唔知乜..
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 01:02
2.5V得嫁啦果個
AUTO佢算
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 01:11
果D得高階板先有
用途不大
MSI 785G沒
MSI 770沒
MSI 790FX有
ASUS 880G沒
ASUS 890FX有
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 10:46
ASUS得C4F有..
冇咩INFO搵到咩泥
作者: dom 時間: 2010-8-9 11:34
原來係你
作者: dom 時間: 2010-8-9 11:36
無錯了
跑左個自己大慨知道既 "地板分"
上左分先 再摸高d
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 11:50
唔係呀..我都係受害者泥XD
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 11:51
但我都係中意打PI先XD
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 11:53
Sorry係我
Tommi一入黎我手指右後方同佢講
"你去果邊邪住佢地"
作者: dom 時間: 2010-8-9 11:59
Tommi 真係

作者: dom 時間: 2010-8-9 12:00
Tommi 你
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 12:04
同TOMMI接觸過都會死..
你都唔例外XD
作者: lkl0120 時間: 2010-8-9 12:04
捉佢上A SHOP打把XD
作者: jueho 時間: 2010-8-9 12:46
多毛上分超快@@
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 12:57
其實係我地慢
作者: LKNim 時間: 2010-8-9 12:58
冇身體接觸
唔通係透過飛沫傳播:funk:


