作者: jacky93li 時間: 2010-6-27 20:18 標題: 其實過到IntelBurn Test係咪就叫做穩?
我先跑5 round standard穩,
再跑多10 round standard都穩,
之後再跑5 round Xtreme mode都過到,
咁係咪叫做穩左?
作者: jueho 時間: 2010-6-27 20:23
我先跑5 round standard穩,
再跑多10 round standard都穩,
之後再跑5 round Xtreme mode都過到,
咁係咪叫做 ...
jacky93li 發表於 2010-6-27 20:18
燒埋火山最穩陣!!
作者: LKNim 時間: 2010-6-27 20:30
IntelBurn Test對AM3無咩用
過到廿轉都可以跑火山過唔到一分鐘
作者: kirafung 時間: 2010-6-27 20:42
我好少成功intel burn test 通常去到第4個就byebye...
但係火山可以燒24小時
作者: SamuelNSH 時間: 2010-6-27 20:45
那麼如果是i7呢?
作者: jueho 時間: 2010-6-27 20:47
i7當然用番燒火山測
作者: LKNim 時間: 2010-6-27 21:06
你火山用咩設定?
同埋有冇Memtest過?
作者: kirafung 時間: 2010-6-27 21:23
最高果款, 唔多記得...
呢排用hyperpi 跑32M 馬仔+memtest pro 200% 過就算
作者: jacky93li 時間: 2010-6-27 22:05
那先燒intelburn test,
再燒prine95,
再來火山,
都ok的話應該可以話穩定啦掛....
作者: amoslee 時間: 2010-6-27 23:22
有時真係好攪嘢...
燒到火山,但HyperPi跑會出error;HyperPi跑完32M 16匹馬仔、memtest又過到,卻燒唔到火山....
所有嘢pass哂,又可以無啦啦hang機.....
作者: SamuelNSH 時間: 2010-6-28 00:25
謝謝
作者: kwokhokay 時間: 2010-6-28 00:41
回復 10# amoslee
我都可以話係一樣
sp2004頂多1h
prime95 一陣就死
hyper pi 3dmark CINEBENCH R10/11.5 都可以過到
作者: JackWu 時間: 2010-6-28 00:52
有時真係好攪嘢...
燒到火山,但HyperPi跑會出error;HyperPi跑完32M 16匹馬仔、memtest又過到,卻燒唔到火 ...
amoslee 發表於 2010-6-27 23:22
絕對認同, 好多時都係咁.. 過晒火山, linpack, 係某隻software過唔到.
作者: lkl0120 時間: 2010-6-28 18:13
IBT燒INTEL S775最好..
燒AMD U完全冇用..
S1366同S1156都冇用..
作者: LKNim 時間: 2010-6-28 19:04
試下
火山2小時+Memtest600%
我試過火山過8小時冇事,Memtest去到4xx%先error
係setting未微調好
作者: INGRAMLI 時間: 2010-6-28 19:54
memtest可以3000,4000% pass之後先至黎料,個人認為10000% pass先至真正算係stable....
作者: LKNim 時間: 2010-6-28 20:45
你用咩CPU?
開幾個多memtest?
每個設幾多MB?
作者: enviro50042c 時間: 2010-6-28 21:06
有時真係好攪嘢...
燒到火山,但HyperPi跑會出error;HyperPi跑完32M 16匹馬仔、memtest又過到,卻燒唔到火 ...
amoslee 發表於 2010-6-27 23:22
過晒都hang/藍畫面先頂癮
作者: amoslee 時間: 2010-6-28 21:31
我燒火山幾粒鐘後再燒mentest成3、4仟%都過埋,
咪又係係hyperPi 32m 16core 出error!
死未!
作者: amoslee 時間: 2010-6-28 21:35
喱個都係個好問題!
其實大家memtest係點set架呢?
我(6g ram)多數會開11個512m
你地呢?
作者: INGRAMLI 時間: 2010-6-28 22:05
i7 860
4x memtest
800MB each
RAM: Kingston入門级1333
1.56V,
行1540mhz 7-8-6-21,或者
1930mhz 9-10-8-27(見笑了)
作者: LKNim 時間: 2010-6-28 22:41
i7 860
4x memtest
800MB each
RAM: Kingston入門级1333
1.56V,
行1540mhz 7-8-6-21,或者
1930mhz 9-10- ...
INGRAMLI 發表於 2010-6-28 10:05 PM
I7既話
最好SP2004+Memtest+HyperPI
唔記得左係邊度睇
SP2004燒到CPU
Memtest燒到RAM
分別燒到唔代表全粒穩定
HyperPI可以同時Stress CPU+IMC+RAM
你有冇試過HyperPI 32Mx8(870有8threads)?
作者: INGRAMLI 時間: 2010-6-28 23:01
I7既話
最好SP2004+Memtest+HyperPI
唔記得左係邊度睇
SP2004燒到CPU
Memtest燒到RAM
分別燒到唔代表全粒 ...
LKNim 發表於 2010-6-28 22:41
呢邊反而覺得hyperPI易pass,Prime95 24hours blend先難....
個人做法係降倍頻,RAM除頻,先由BCLK開始,P95 24hours pass就拉高倍頻,
用IBT行1個鐘揾到最低穩定Vcore,就按當時室内温度同最熱天氣既差距加番margin,比如30度就拉高1格,24度拉高2格,18度拉高3格....如此類推;
最後先至超RAM,4個timing都各行10000% pass,如果加過電壓就要再燒一次P95,睇睇VTT,PCH電壓有冇問題.....
作者: amoslee 時間: 2010-6-29 01:18
呢邊反而覺得hyperPI易pass,Prime95 24hours blend先難....
個人做法係降倍頻,RAM除頻,先由BCLK開始,P95 ...
INGRAMLI 發表於 2010-6-28 23:01
咁又想問吓,大家最高bclk上到幾多?
作者: INGRAMLI 時間: 2010-6-29 07:01
係唔拉緊RAM timing的時候,VTT 1.15V可以去到194,200要1.19V,冇再到高d(怕折壽)
作者: amoslee 時間: 2010-6-29 07:53
i7 vtt未過1.2v相對都好低喎,點解會怕折壽呢?
作者: INGRAMLI 時間: 2010-6-29 09:53
官方technical paper話過左1.15V就Void warranty...
作者: billyduck 時間: 2010-6-29 11:23
唔係1.4v咩?
作者: INGRAMLI 時間: 2010-6-29 11:38
回復 28# billyduck
operation specifications : 1.045V - 1.155V
absolute maximum limit : 1.40V
簡單d講就係,跟據Intel既設計,一隻生產過程冇缺陷的CPU,係實驗室環境下測試,可以頂到1.4V既電壓,
但現實環境同實驗室環境唔同,每一粒賣街既U亦未必有實驗室0個粒咁好體質,所以Intel要預一個safety margin,只係肯保到1.155V一定work
作者: billyduck 時間: 2010-6-29 12:04
回復 billyduck
operation specifications : 1.045V - 1.155V
absolute maximum limit : 1.40V
簡單d講 ...
INGRAMLI 發表於 2010-6-29 11:38
作者: INGRAMLI 時間: 2010-6-29 12:51
唔好將x58同P55既spec混為一談,事實上依家亦都真係唔少RAM用係P55度唔加VTT真係行唔到mark既速度

