Board logo

標題: 請問咁超法有無得在上 [打印本頁]

作者: 飛龍再生    時間: 2010-4-25 20:18     標題: 請問咁超法有無得在上

本帖最後由 飛龍再生 於 2010-4-25 20:22 編輯

小弟新手請多多指教
點解我在bios設定cpu電壓為1.20v,但係軟件見1.15-1.16v,怎樣才可定在v數1.20就1.20v呢?
cpu電壓上限是多小為之安全?
ram電壓上限是多小為之安全?
go-orthos點樣先至行進4核,我連開2個都係得1核心巳經好以死左機咁,2.3.4核心就好以放大假,點解咁呢?
我古cpu可以再上,但ram行至cl 8 1650已經唔得.clp 9就ok,



u.jpg

圖片附件: u.jpg (2010-4-25 20:02, 130.3 KB) / 下載次數 29
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1028711&k=b14ec10cef95eb3e502ffb922df49f16&t=1782668085&sid=1bF1z9ATc2I


作者: 1994325    時間: 2010-4-25 20:50

4核就開4個火山 入工作管理員..指住第一個火山 右鍵->設定親和性 跟住選CPU0
第二個火山就選CPU1 如此類推
作者: jmliangzh    時間: 2010-4-25 22:24

安全為大
作者: johnnywong1213    時間: 2010-4-25 22:54

你試下update cpuz先, 認都認唔到= =





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2