Board logo

標題: 555be 開四核問題 [打印本頁]

作者: apcy18    時間: 2010-4-9 13:21     標題: 555be 開四核問題

我買左粒555 be 1009bpmw 用asus m4a89gtd pro去開....選左個4 cores operation...但係佢之後就自己係咁restart 最後尾只可以開到3核..有冇高手可以教教我點樣可以開到4核..thanks
作者: 德仔`    時間: 2010-4-9 13:24

你有一個核壞左,開唔到四。
作者: apcy18    時間: 2010-4-9 13:42

你有一個核壞左,開唔到四。
德仔` 發表於 2010-4-9 13:24

但係我尋日買機果時果個sales試埋比我睇係開到4核..唔知點解返到屋企開唔到
作者: howareyou    時間: 2010-4-9 13:49

試下加少少電壓..
作者: apcy18    時間: 2010-4-9 13:53

試下加少少電壓..
howareyou 發表於 2010-4-9 13:49

我第一次用asus 開4核...唔係好知係邊加電壓
作者: pcnhkl    時間: 2010-4-9 13:59

cpu voltage呢項加電壓
如果加完都係入唔到window即係最多只可以開3唔可以開4
始終唔係係粒粒都可以開4
作者: apcy18    時間: 2010-4-9 14:09

cpu voltage呢項加電壓
如果加完都係入唔到window即係最多只可以開3唔可以開4
始終唔係係粒粒都可以開4 ...
pcnhkl 發表於 2010-4-9 13:59

等我試試先...唔該哂ching
作者: apcy18    時間: 2010-4-9 14:37

我係bios見到 cpu offset voltage, cpu/nb offset voltage同埋cpu vdda voltage
應該加邊一個先岩呀...同埋要加幾多到?
作者: 阿伯007    時間: 2010-4-9 14:59

cpu offset voltage 呢個  amd一般來講正常電壓係1.325v  試下加到1.375試下
再唔得就試下1.425v試下  如果都唔得再試下 cpu/nb改行1600(本身行2000)
作者: jack0608hk    時間: 2010-4-9 15:16

但係我尋日買機果時果個sales試埋比我睇係開到4核..唔知點解返到屋企開唔到 ...
apcy18 發表於 2010-4-9 13:42



    買機都有包開咁好既.....
作者: 德仔`    時間: 2010-4-9 15:17

回復 3# apcy18


    佢係唔係入到bios炸
我之前粒435都開到4(係bios到)
洗完windows即開4,但入唔到windows
作者: jclub    時間: 2010-4-9 16:08

你塊板唔係有個制叫 Core Unlocker 咩? 你開左佢再試下啦!!!
官方教學:http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: cheukwai88    時間: 2010-4-9 16:29

而家d版真係堅,開埋核玩
作者: M生    時間: 2010-4-9 17:47

而家d版真係堅,開埋核玩
cheukwai88 發表於 2010-4-9 16:29


only Asus is doing that at the moment but i guess more and more brands will start to include them in the future.
作者: diotong    時間: 2010-4-9 18:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apcy18    時間: 2010-4-9 22:25

買機都有包開咁好既.....
jack0608hk 發表於 2010-4-9 15:16

我同個SALES 好熟先可以咁做
作者: apcy18    時間: 2010-4-9 22:27

回復  apcy18


    佢係唔係入到bios炸
我之前粒435都開到4(係bios到)
洗完windows即開4,但入唔 ...
德仔` 發表於 2010-4-9 15:17


我都懷疑係....但係佢裝左WINDOW係睇到有4核...我返屋企就開唔到
作者: apcy18    時間: 2010-4-9 22:28

你塊板唔係有個制叫 Core Unlocker 咩? 你開左佢再試下啦!!!
官方教學:
jclub 發表於 2010-4-9 16:08

我用左啦...佢自己RESTART完又RESTART...跟住話我知開左3個CORES 入到WINDOW睇就得2個.用埋CPUZ睇都係得2CORES
作者: apcy18    時間: 2010-4-9 22:48

cpu offset voltage 呢個  amd一般來講正常電壓係1.325v  試下加到1.375試下
再唔得就試下1.425v試下  如果 ...
阿伯007 發表於 2010-4-9 14:59

唔該哂高手...我今晚返屋企試下先
作者: apcy18    時間: 2010-4-10 15:43

睇黎都係中左雷...但係我想問我係bios睇到係3核...入window係2核...咁樣我而家用緊係3定2核架?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2