作者: alex_5111 時間: 2010-3-10 21:59 標題: 天氣咁凍,冇理由唔超超佢 [620@3.8GHz]
天氣咁凍
手痕OC上3.8GHz
電壓勁高
應該到極限啦
上唔到300x13 @@
當然有功不可沒既CM 風神鍛!
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1010288&k=47335630ef7b45b9960990d595bca478&t=1782480481&sid=28jOlajTVS

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1010289&k=cb0c0a30de4811516f071f6093c2482a&t=1782480481&sid=28jOlajTVS

作者: hkfun19 時間: 2010-3-10 22:42
再上唔到個外頻?
電死佢XD
作者: 悠愁 時間: 2010-3-11 00:20
同意
作者: 1994325 時間: 2010-3-11 07:25
小心縮肛=3=
作者: alex_5111 時間: 2010-3-11 16:29
加到1.65都上唔到啦
盡唒
