Board logo

標題: [測試] AMD 435 請高人旨教>< [打印本頁]

作者: 1994325    時間: 2010-2-2 21:07     標題: AMD 435 請高人旨教><

本帖最後由 1994325 於 2010-2-2 21:09 編輯

我既電腦配置大概係下面個D

超到上3.37都只係依2日既事..
之前試過就咁用底版跳線超-->藍屏
入BIOS超220X14.5-->藍屏
跟住開始爬小小文咁..降下RAM同NB頻就上到黎3.37..
但我相信可以再高D><
我超頻既目的係打機效能個方面..
請教各位CHING我可以點樣再SET好D上高D
同埋降電壓既流程同測試係點..
其實張顯卡我都想超埋..但係唔超..用FurMark燒都上到6X度..
唔知正唔正常呢..
另外電壓我係用AUTO..所以1.4唔係我SET架..我無推過電壓><
我既底版係MSI 770 C45 請賜教 唔該哂>3<
仲有仲有呢..我入BIOS明明開左個個CPU節能系統..岩岩砌完機個陣都睇到有降壓..
跟住裝左WINDOWS7就好似開左=無開咁..唔知係咪裝小左野呢!!!
部機砌左無一個月
作者: keiya345    時間: 2010-2-2 21:25

再上高D既要SET RAM  你CL7仲上?
上番CL8再超應該可以

C&Q系WIN7既電源果度可以SET省電
作者: 1994325    時間: 2010-2-2 21:34

再上高D既要SET RAM  你CL7仲上?
上番CL8再超應該可以

C&Q系WIN7既電源果度可以SET省電 ...
keiya345 發表於 2010-2-2 21:25



    小第不才!!!請問CL7好高的嗎..
我剩係降左RAM個個唔知咩比例咋..
請問點上番CL8..不過其實我唔太清楚CL咩黎同係BIOS入面邊度SET..
請再賜教 唔該哂!!!!另外我琴日摸個北橋都好熱下..係咪可以加風扇..就咁買把細細地既風扇就得?
但我唔多見有位上實個風扇..唔該哂!!!
作者: lyh1993    時間: 2010-2-2 22:23

唔好理cpu電壓..bug左

作者: 1994325    時間: 2010-2-2 22:26

但係網上資訊都係寫1.425係預設..
而且入BIOS睇..最大既電壓都係1.425-.-
上面既問題有冇人可以答我呀唔該!!!
作者: paul94512    時間: 2010-2-3 00:01

有無試過開4?
作者: dom    時間: 2010-2-3 01:09

有無試過開4?
paul94512 發表於 3-2-2010 12:01 AM


無包生仔的
425 , 440 都試過開到
作者: 1994325    時間: 2010-2-3 06:52

我試過開到的..不過之前超到225個陣3核燒機穩定..開4核燒機就有問題 所以我先唔開住
作者: 1994325    時間: 2010-2-3 20:43

有冇大大可以黎教我RAM點上CL 8呀 唔該><
作者: ds9flo    時間: 2010-2-3 21:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1994325    時間: 2010-2-3 21:23

但係入面全部係AUTO..開左LIST出黎都唔明D英文全部咩黎...
不過我跟左某人兄咁SET頭4個分別係 5 5 5 15...
唔知大大可唔可以講解下D英文點解呢..
不過唔知點解..燒火山半個鐘都無事..但係燒OCCT就會藍屏..
唔知點解..
作者: ds9flo    時間: 2010-2-3 21:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1994325    時間: 2010-2-4 12:54

師兄我影左BISO相呀..
唔該幫手睇睇><
另外依個論壇有冇文章係解釋RAM 個到D設定係關於咩架..
同埋燒機個到好似未穩定咁..因為用火山燒..間中係個表到都有行WARNING字眼既野..但燒到某時段又會寫PASS左..繼續燒..但OCCT就藍屏..
D相用手機影..唔好意思><




作者: 1994325    時間: 2010-2-6 16:00

唔該找CHING 幫幫禾啦><
作者: ds9flo    時間: 2010-2-6 18:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2