作者: jonny391 時間: 2010-1-25 18:28 標題: 用790GX同790FX超頻,兩者分別大唔大
我見宜家790GX好平,想買張黎OC,想問下兩者的分別
作者: willwillho 時間: 2010-1-25 23:58
好像是790FX冇顯示部份,外頻可以容易推高d,所以好超少少
作者: slamer 時間: 2010-1-28 03:10
但790x 屏蔽左集成显示芯片,原理上应该同790FX一样噶

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |