Board logo

標題: 用790GX同790FX超頻,兩者分別大唔大 [打印本頁]

作者: jonny391    時間: 2010-1-25 18:28     標題: 用790GX同790FX超頻,兩者分別大唔大

我見宜家790GX好平,想買張黎OC,想問下兩者的分別
作者: willwillho    時間: 2010-1-25 23:58

好像是790FX冇顯示部份,外頻可以容易推高d,所以好超少少
作者: slamer    時間: 2010-1-28 03:10

好像是790FX冇顯示部份,外頻可以容易推高d,所以好超少少
willwillho 發表於 2010-1-25 23:58


但790x 屏蔽左集成显示芯片,原理上应该同790FX一样噶





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2