Board logo

標題: 新手超頻問題 [打印本頁]

作者: climbw25394    時間: 2010-1-20 19:07     標題: 新手超頻問題

本帖最後由 climbw25394 於 2010-1-20 19:11 編輯

我入底板  禁Crtl+F1       SET高左個CPU外頻,我超少少咋,
但RE機之後就Warnning!Now system is in safe mode.Please re-set the cpu frequency.

D人話要降RAM頻

我想粒U行得快D,要點Set bios=.=

MB:GA-M61PME-S2    Bios為F4版本
CPU:AMD X2 4400+
RAM:ADATA DDR2 800




作者: climbw25394    時間: 2010-1-21 17:07

推推先
作者: michael_jackson    時間: 2010-1-21 17:37

我入底板  禁Crtl+F1       SET高左個CPU外頻,我超少少咋,
但RE機之後就Warnning!Now system is in safe mo ...
climbw25394 發表於 2010-1-20 07:07 PM


my 4000+ can oc to .....2.7GHz without add voltage
作者: po52010    時間: 2010-1-21 17:40

我入底板  禁Crtl+F1       SET高左個CPU外頻,我超少少咋,
但RE機之後就Warnning!Now system is in safe mo ...
climbw25394 發表於 2010-1-20 19:07



    你好似已經降左頻? 如果未就降左先上外頻
咁之後就 + 外頻 , 先來 220X11.5看看 , 正路都應該可以 240X11.5 = 2.76G ..
作者: climbw25394    時間: 2010-1-21 20:37

未降RAM頻,但好似試過降到DDR2 400
整個外頻去到240 都係彈果句野
作者: climbw25394    時間: 2010-1-22 12:07

真係唔得wor=.=
作者: po52010    時間: 2010-1-23 01:06

你行DDR2 800
你降到去667其實已經OK
降到DDR2 667 AND THEN 拉外頻上240咁 RAM會去返DDR2 800
如果吾得...你DEFAULT個 BIOS ...再來
OC 20%應該 默電都OK
作者: goalsp    時間: 2010-1-23 01:54

單通道 ram, 比較難超
作者: tommykwokhk    時間: 2010-1-23 17:12

單通道 ram, 比較難超
goalsp 發表於 2010-1-23 01:54

唔係仲易咩???
作者: climbw25394    時間: 2010-1-23 17:56

試過樓上d方法,仲係唔得,都係彈果句
作者: climbw25394    時間: 2010-1-24 15:03

PUSH    .
作者: climbw25394    時間: 2010-1-24 20:45

PUSH~  1





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2