Board logo

標題: I7-860 新手想學多啲 [打印本頁]

作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2010-1-12 01:20     標題: I7-860 新手想學多啲

本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2010-1-19 00:08 編輯

原本諗住穏上3500MHZ就算唔再搞,但路過呢度行下行下又激起鬥心,就算超唔上都要知衰邊度。

先來設備:
CPU:I7 860
RAM:Team DDR3 1600 CL7 1.65V-1.9V
HDD:intel SSD 80GB G2
PSU:Corsair HX850
MB:ASUS P7P55D
Cooling: Thermalright Ultra-120
Video:X800XL

小弟現時成績:
I7-860@175X20 1.2V
RAM-1750@8-8-8-21-60-1T 1.7625V

已小弟新手功力試過好多次如果要行以上設定必須要在該電壓下運作。

室温20度全負載下成7X-80度,1.36V可上4000MHZ或更高但係因為太熱一開SP2004就直上8X-9X度,被逼卻步。
但我只係敢改:
CPU:電壓,外頻,倍頻三樣。
RAM:就電壓,時脈,CL值。


BIOS:內重有好多開關設定,好多電壓設定都唔敢亂改例如常聽說的VTT。
而係呢啲設定裡面,會唔會影響到CPU/RAM超頻的成功率,超頻時脈上限,甚至温度及穏定性呢?
我目的唔係要摸頂,只係想學多啲超頻心得吸收師兄們的技術經驗分享。

資料圖片:Nikon D90 -kit set 亂拍





[ 本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2010-1-12 01:30 編輯 ]
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2010-1-16 04:18

1, VTT校高少少 (e.g 1.25V)
2, RAM 電壓set低dd,盡量唔好高過1.65V…
作者: SamuelNSH    時間: 2010-1-16 07:18

留個位學下野先
作者: Altezza64    時間: 2010-1-16 14:41

當然可以分享下
以下係小弟用1.3v長行4G既setting
風冷下入箱行4G跑Orthos幾乎一定過80c以下
小弟之前用U120E+1500rpm fan, 因為4G太熱, 唯有行18x200, 3.6G, 1.15v.

圖片附件: setting1.JPG (2010-1-16 14:36, 115.17 KB) / 下載次數 21
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=990463&k=37172dac7421858550984f2d1076f7d8&t=1782393941&sid=8yImpahja



圖片附件: setting2.JPG (2010-1-16 14:36, 109.83 KB) / 下載次數 29
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=990464&k=59eb8140998bcd23cd9a1c1c3b7143d9&t=1782393941&sid=8yImpahja



圖片附件: setting3.JPG (2010-1-16 14:36, 114.17 KB) / 下載次數 26
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=990465&k=caf5cf6886adac5826df2a6c10c31dc9&t=1782393941&sid=8yImpahja


作者: hang05    時間: 2010-1-17 11:26

1, VTT校高少少 (e.g 1.25V)
2, RAM 電壓set低dd,盡量唔好高過1.65V…
Tommi_Vercetti 發表於 2010-1-16 04:18



    vtt 去到1.3都無問題,但係主要係要睇條ram行幾快咯,全部電壓都有關連的
作者: Mitsume    時間: 2010-1-18 10:10

if RAM1600, BCLK200  then VTT shouldn't need more than 1.3.
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2010-1-18 17:24

對TEAM RAM 1600MHZ CL7 個中央田哥哥話佢原本係2000MHZ降左落1600MHZ賣。
點知我加電加到1.7625V先可以穏行1750MHZ,我都想佢唔過1.65V但真係唔得,或者係我技術問題吧,另外佢寫住1.65-1.9係咪即係我設佢1.9V都唔會死?有冇人試過用呢對行到2000MHZ?

VTT其實係咪指IMC個電壓?重有個PLL , PCH 洗唔洗調校?
如果想上CPU 4GB,RAM 2000MHZ,有冇師兄可以教我點試?
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2010-1-18 18:30

對TEAM RAM 1600MHZ CL7 個中央田哥哥話佢原本係2000MHZ降左落1600MHZ賣。
點知我加電加到1.7625V先可以穏 ...
賣火柴的小男孩 發表於 2010-1-18 17:24


VTT = IMC Voltage
try 200Mhz, 2:10除頻, CL:9
作者: Altezza64    時間: 2010-1-18 20:12

回復 7# 賣火柴的小男孩


我記得P55ram, 1.65v係死線, 巴打唔好博 :funk:
作者: naomi    時間: 2010-1-18 21:05

回復  賣火柴的小男孩


我記得P55ram, 1.65v係死線, 巴打唔好博
Altezza64 發表於 2010-1-18 20:12


都有睇廠家用嘜嘢顆粒 ...
受唔受電 , 唔系一味話1.65v係死線
有d"廠家直頭叫你電到 1.9v ...
咁你電唔電鴉 ...

作者: Altezza64    時間: 2010-1-18 21:09

回復 10# naomi


有邊塊P55可以電1.9v?

有既買塊玩下都好wor
作者: naomi    時間: 2010-1-18 21:23

回復  naomi


有邊塊P55可以電1.9v?

有既買塊玩下都好wor
Altezza64 發表於 2010-1-18 21:09


咁就要麻凡您出山,來香港走一次 ...
一街都系 ...

作者: Altezza64    時間: 2010-1-18 21:36

回復 12# naomi


可能我表達得唔好

我意思係, 我記得P55chips既MB, ram安全電壓上限係1.65v, 過左1.65v會有機會燒MB,

可能E+有MB可以安全行1.65v以上掛, 我out左
作者: naomi    時間: 2010-1-18 21:46

回復  naomi


可能我表達得唔好

我意思係, 我記得P55chips既MB, ram安全電壓上限係1.65v, 過左1 ...
Altezza64 發表於 2010-1-18 21:36

e"版叫((超頻領域)) ...
講安全可意番((系統組件)) ...
作者: Altezza64    時間: 2010-1-18 21:56

回復 14# naomi


你要咁先叫OC咁當我錯

我見狂少係coolaler玩P55超到DDR2400都係1.65v左右, 可能咁唔叫OC啦
作者: naomi    時間: 2010-1-18 22:19

回復  naomi


你要咁先叫OC咁當我錯

我見狂少係coolaler玩P55超到DDR2400都係1.65v左右, 可能咁 ...
Altezza64 發表於 2010-1-18 21:56


廠家官規 ...
得闲多d"出山 ...

作者: Altezza64    時間: 2010-1-18 22:42

回復 16# naomi


巴打呀.....我夠知啦...AMD板你電上1.7v以上都無問題

E+唔係條Ram受唔起1.65v以上,

係Intel IMC關係, P55板受唔起Ram set1.65v以上呀, 講到明會destroying the CPU.

下下叫人出乜春山呢? Google下未知囉.
作者: naomi    時間: 2010-1-18 22:52

回復  naomi


巴打呀.....我夠知啦...AMD板你電上1.7v以上都無問題

E+唔係條Ram受唔起1.65v以上,

係In ...
Altezza64 發表於 2010-1-18 22:42

算嗱 ...
右拜狂少上枱 ...
右発皮四 ...
您自己慢慢玩 ...
拜拜 ...
作者: hang05    時間: 2010-1-18 22:52

回復  naomi


巴打呀.....我夠知啦...AMD板你電上1.7v以上都無問題

E+唔係條Ram受唔起1.65v以上,

係In ...
Altezza64 發表於 2010-1-18 22:42

跑極限,同埋pi ,1.8都無野,匹行就係1.65-1.68左右就好了
作者: Altezza64    時間: 2010-1-18 23:06

回復 18# naomi


我見開板行1.7xv有D危, 多事驚佢唔知1.65係上限會燒U

你一下又叫我出香港, 一下又叫我出山

你無野駁就話人發皮4, 扮走人, 果然利害
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2010-1-19 00:23

補沖用咩板先
ASUS P7P55D + TEAM DDR3 1600 CL7 1.65V -1.9V
見師們提及安全問題,若針對此底板黎講,過左1.65V而家行緊1.7幾,危險程度高嗎?
多左咁多電先行到1750MHZ...

假設CPU要1.3V先行到4GB,而其他設定沒調校過。有冇機會因為調校過其它設定而令CPU電壓唔需要係1.3V都可以行到4GB呢?從而可令温度降低?
作者: B-52    時間: 2010-1-19 08:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: B-52    時間: 2010-1-19 09:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pcnhkl    時間: 2010-1-20 14:17

我建議樓主續樣黎玩,先否定邊樣硬件已然摸頂再繼續超落去
先超對ram,唔好先超cpu,可以set外頻200或210,但倍頻set番14或15,主要係想睇下你對ram可以去到咩位。你本身對ram係1600即係話行200外頻係應該唔需要加電就做到官規。如果唔得對ram都可以扔得。
之後可以再試210,220,230或者每5格為一單位。最後試到對ram係邊度上唔到就知道使唔使加電再上,但我唔建議加電。

試完對ram無問題,預設電壓行到你對ram官規咁就可以由基本盤玩下啦。
外頻200,倍頻20,cpu電可以先set1.28v,ram 1.65v,vtt1.3v
pcie frequency 100到104不等(自己試下)
qpi frequency 可以先預設,唔得自己再調較,一般都係得兩個option
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2010-1-25 23:47

本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2010-1-25 23:49 編輯

未計之前今日都試左好耐,對RAM由1600MHZ上1640MHZ都唔掂,如果CPU 175X20即係RAM就1750MHZ係必需要1.7625V,所以打算放棄超RAM。要對RAM保持係1600MHZ咁即係外頻要保持係160或者200…?

CPU 3500MHZ 全負載下都成80度,如果到夏天係必需要降頻,唯有降去3200MHZ最多73度。

根據以上兩點係咪已經搵到極限?RAM 1600MHZ及CPU 3200MHZ ? 而外頻只可以160或者200?

試過係200X16燒左四個鍾無事,跟住一邊燒機(CPU 100%)一邊打啲佔用CPU 3-5% 既2D GAME,就藍畫面。跟住我用預設定即係唔超的情況下試下一邊燒機一邊打同一隻2D GAME,結果係無問題出現,其實個心好驚佢出事。師兄們咁建唔建議我用200X16?

如果在用唔盡CPU的情況下更高的外頻會比更高的時脈好嗎?
日常我好難會用到CPU全負載,唔知打一啲高要求既GAME會唔會導致全負載?

使用SP2004在全負載下測試,令到温度及穏定都受最大考驗。
假設200X20@4.0GB,在燒機期間出現温度及不穏問題,但日常使用又唔會令CPU全負載,所以温度同穏定未必出現?咁樣可唔可以長行200X20?

當CPU全負載下聽到明顯的電流聲,正常嗎?
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2010-1-25 23:55

未計之前今日都試左好耐,對RAM由1600MHZ上1640MHZ都唔掂,如果CPU 175X20即係RAM就1750MHZ係必需要1.7625V, ...
賣火柴的小男孩 發表於 2010-1-25 23:47


200 BCLK / 1600 RAM --> set返除頻比例做2:8 (DDR3-1600)
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2010-1-26 00:01

200 BCLK / 1600 RAM --> set返除頻比例做2:8 (DDR3-1600)
Tommi_Vercetti 發表於 2010-1-25 23:55

已經SET左,無論係160X20 或者 200X16 RAM都係行DDR3-1600
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2010-1-26 00:09

已經SET左,無論係160X20 或者 200X16 RAM都係行DDR3-1600
賣火柴的小男孩 發表於 2010-1-26 00:01


200x16 --> 拉低VTT (Uncore) 電壓
作者: sunderstan    時間: 2010-1-26 10:11

200x16 --> 拉低VTT (Uncore) 電壓
Tommi_Vercetti 發表於 2010-1-26 00:09


200 bclk行3600Mhz uncore VTT唔方會低得去邊..
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2010-1-26 20:02

200 bclk行3600Mhz uncore VTT唔方會低得去邊..
sunderstan 發表於 2010-1-26 10:11


手上那粒都要1.28先ok





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2