作者: ivanhui516 時間: 2010-1-10 13:41 標題: 2010年既第一場驚喜(對我來講@@)~ 開4成功!(更新超頻結果)
本帖最後由 ivanhui516 於 2010-1-21 11:49 編輯
首先講下我地今次既主角~AMD A2既5000人兄!!

(用手機影 所以5係幾清 SOR~

身份證no.係CACVC AC 0932FPCW!
最初買返來見到以為實死架了 FP開頭 以為開5到4核~
點知經過一連串既難關~終於比我打開左呢個神祕既潘朵拉的盒子(至於是好是壞 呢加都未知~)

呢張係CPU-Z加燒火山2個鐘30分鐘既圖~!

WIN 7既系統測試


裸跑緊!
CON:整體溫度5算太高 IDLE太約26度 FULL就50度~由於RAM用緊1號機其中一條1GB ram(667mhz) 因此分數低左D 都因為咁 所以懶得去超粒U
遲D會買RAM同機箱比部機(廢時凍親佢PS:咩3DM06唔可以係WIN7行架咩? 我裝完再開個陣成日都會彈error

----------------------------------------------------------------(我係分隔線)------------------------------------------------------------------------
之前開左個POST問RAM電壓 雖然到而加都係上5到1000mhz以上 不過對於呢加呢個結果(800mhz)都算滿意既~

PS: 對於長行來講呢個電壓會5會高左D呢?因為呢部機打算長行2年半左右......我試過1.4v 但係燒機個陣會中途reboot同hang 所以我先加到1.425v.....最後先成功燒到機

作者: ds9flo 時間: 2010-1-10 13:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ivanhui516 時間: 2010-1-10 14:18 標題: 回覆 2# 的帖子
作者: po52010 時間: 2010-1-10 16:45
如果...mb 同 hd+火牛 既擺位...
換轉...咪=裸跑架
F 頭CODE都開到...你真幾好采
作者: barryli 時間: 2010-1-10 16:54
好明顯係一張好櫈........
作者: panda926 時間: 2010-1-10 16:59
C hing你真好彩
作者: doraemon24 時間: 2010-1-10 17:05
stable ma??分享下
作者: pc2366 時間: 2010-1-10 17:15
十大武器.果然利害
作者: xZeroG 時間: 2010-1-10 17:34
櫈仔下面唔局咩?
作者: tommykwokhk 時間: 2010-1-10 18:03
幾十$一個裸跑架=低
[ 本帖最後由 tommykwokhk 於 2010-1-10 18:03 編輯 ]
作者: po52010 時間: 2010-1-10 18:06
仲有顏色揀...可能仲有幾款可以就返mb既大少
2010年既第二場驚喜---發現c/p值好高既...裸跑架
[ 本帖最後由 po52010 於 2010-1-10 18:07 編輯 ]
作者: hin618 時間: 2010-1-10 22:03
話時話 hdd 掉轉 會唔會冇咁好?
作者: 學野中 時間: 2010-1-10 22:06
邊到入
作者: ~破軍之刃~ 時間: 2010-1-10 22:24
你個裸跑架...一個字~正/...
作者: ivanhui516 時間: 2010-1-11 03:39 標題: 回覆 7# 的帖子
Stable~上面有2個半鐘既火山圖+到呢加未有任何異樣~
作者: ivanhui516 時間: 2010-1-11 03:41 標題: 回覆 12# 的帖子
應該無咩問題 人地OEM機打直放都得啦
作者: eric~仔 時間: 2010-1-11 12:06
哈....見到你張櫈仔超頻架真係笑左出黎
作者: barryli 時間: 2010-1-11 12:24
你粒嘢開核成功,穩定非常,張櫈仔功勞非淺..
睇嚟要入番張穩陣......

作者: bo112 時間: 2010-1-11 12:50
重點不是那顆5000+!而是那個環保,經濟又實用的祼跑架
作者: kahei0447 時間: 2010-1-11 13:01 標題: 回覆 19# 的帖子
讚好先

作者: kahei0447 時間: 2010-1-11 13:01 標題: 回覆 19# 的帖子
讚好先

作者: hellohelloman 時間: 2010-1-11 14:59
係咪強過620:funk:
有埋L3
作者: 2.4c 時間: 2010-1-11 19:28
Priority 1 :funk:
Try CPU Large test Priority 9 or Intel Burn Test

作者: max965 時間: 2010-1-11 19:50
摺椅先係十大武器
膠椅不是

作者: ivanhui516 時間: 2010-1-12 10:28 標題: 回覆 23# 的帖子
THX
等我試試先~
作者: barryli 時間: 2010-1-12 11:09
唔知仲有冇貨呢...?
想大手入..
作者: ivanhui516 時間: 2010-1-12 11:16 標題: 回覆 26# 的帖子
作者: littblebb 時間: 2010-1-16 11:35
ching 真好彩, F頭都開到
作者: LCY 時間: 2010-1-16 13:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nanahara 時間: 2010-1-16 14:08
令人又羨慕又妒忌...
作者: ivanhui516 時間: 2010-1-21 11:50
更新左超頻結果........
作者: michael_jackson 時間: 2010-1-21 12:11
without warranty label wo...
Distributor by AVNET ???
作者: ivanhui516 時間: 2010-1-21 13:30
回復 32# michael_jackson
我住係USA 所以冇label @@
作者: computerman2 時間: 2010-1-21 19:12
下次拎鞋盒 ^^ 講下笑
作者: CHIU 時間: 2010-1-21 20:39
好野
作者: SailorEdward 時間: 2010-1-21 21:31
我都係 FP 開頭, 只可開3核+L3, 沒4核
作者: 冷雨aRcTIc 時間: 2010-1-21 21:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: po52010 時間: 2010-1-22 15:30
係咪強過 amd 620??
正常來說 同一平台下 , fx-5000(4核+L3) , 效能接近 AMD PII 940
但係... FX - 5000 只支援 DDR2 , 亦無所謂既
作者: tommykwokhk 時間: 2010-1-23 17:17
勁,早知唔入925 =,=
作者: kamsiu 時間: 2010-1-23 18:59
似乎大家對你的裸跑架有興趣多過粒u喎
哈哈
作者: ricky1221 時間: 2010-1-27 12:41
FP 字頭都可以超到3.3G @@"
強!
(我都有粒DPDW...2.8G長行)
作者: zz24680 時間: 2010-1-28 15:00
搞到我心動添................好想整返顆。

