Board logo

標題: q9550溫度好怪 [打印本頁]

作者: 1122112211    時間: 2008-12-13 19:57     標題: q9550溫度好怪

4325.JPG
散熱膏茶雲都係咁
43re.JPG

[ 本帖最後由 1122112211 於 2008-12-13 20:46 編輯 ]

圖片附件: 4325.JPG (2008-12-13 19:57, 40.14 KB) / 下載次數 28
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=771428&k=35bc6902f06eb8ad07d10fca6545ad5f&t=1782542315&sid=VGWXMeOPqD



圖片附件: 43re.JPG (2008-12-13 20:21, 18.52 KB) / 下載次數 27
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=771438&k=d1df5dceecfd17aa84050495b1314bae&t=1782542315&sid=VGWXMeOPqD


作者: kenken33    時間: 2008-12-13 20:48

點怪

[ 本帖最後由 kenken33 於 2008-12-13 20:48 編輯 ]
作者: 1122112211    時間: 2008-12-13 20:50     標題: 回覆 2# 的帖子

差成十幾度
作者: chung2288    時間: 2008-12-13 21:46

四核心不會同ㄧ時間行
核心溫度不會ㄧ樣  正常有高有低
作者: GPA    時間: 2008-12-14 06:47

係唔係散熱器裝唔穩?1高1低?
作者: [N.H.K]anime    時間: 2008-12-14 08:30

原帖由 chung2288 於 2008-12-13 21:46 發表
四核心不會同ㄧ時間行
核心溫度不會ㄧ樣  正常有高有低

你個一字係乜來
作者: bgm5566    時間: 2008-12-14 13:49

because some core are loading
作者: kenken33    時間: 2008-12-14 19:05

原帖由 GPA 於 2008-12-14 06:47 發表
係唔係散熱器裝唔穩?1高1低?

我粒q9550溫度ㄧ樣有高有低一個29,一個37中間兩個32
作者: chris28hk    時間: 2008-12-15 09:30

我嗰粒 37-31-37-37
core 2 長期比其他 core 低 5-6度

[ 本帖最後由 chris28hk 於 2008-12-15 09:30 編輯 ]
作者: sunderstan    時間: 2008-12-15 09:31

貌似Post錯區
討論溫度者應該係散熱特區
作者: son926son    時間: 2008-12-15 15:58

係咪散熱膏搽得勻得濟





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2