作者: ttboy-max 時間: 2008-12-12 16:33 標題: 超頻能力是否真的可以靠更新bios來達到?
見Magic-pro 塊 AKGX-Extreme-GTS官網話更新了bios可增加超頻能力
http://www.magic-pro.com/report/AKGX-Extreme-GTS.htm
其實係咪真係得....如果 塊板的布局係差或走線唔得令超頻能力不足...是否真的可透過bios來修正...定或是彩數以而....
作者: sunderstan 時間: 2008-12-12 17:00
只可以加強底板OC支援能力
作者: xiongmao12 時間: 2008-12-12 17:07
早前我用asrosk的P43R1600twins+E5200行369*11,電壓1.36,穩定無比,個日多手upgrade左個Bios之後,電壓1.4行4G都捂得~,喊都無眼淚,我都捂知道點解,所有setting都一樣的
作者: rence 時間: 2008-12-12 17:14
e.g. 本身mb 只支援 +0.1v...+0.2v
e+ 變左可以-0.1v....+0.1v....+0.2v...+0.3v..
可超性高左....
作者: ttboy-max 時間: 2008-12-12 17:18
其實咁講法更新bios其實作用唔太大
作者: helenchan 時間: 2008-12-12 18:02
查實 BIOS 係可以自己改 ver. ,如果你覺得新不如舊,自己 downupgrade 番 lor 。至於方法由於塊塊板都唔同,要自己研究/問廠點做。
另外,更新 bios 有時確係可以提升超頻能力,比如幾大底板廠既 P45 ,update bios 可以提升少少 ram 超頻能力。
作者: BlackBird 時間: 2008-12-12 18:05
原帖由 ttboy-max 於 2008-12-12 16:33 發表
見Magic-pro 塊 AKGX-Extreme-GTS官網話更新了bios可增加超頻能力
http://www.magic-pro.com/report/AKGX-Extreme-GTS.htm
其實係咪真係得....如果 塊板的布局係差或走線唔得令超頻能力不足...是否真的可透過bios來修正...定或是彩數以而....![]()
![]()
Bios可以調整唔少線路偏差
亦可以彈鬆/較緊system delay/latency
e.g. bootup delay
[ 本帖最後由 BlackBird 於 2008-12-12 18:09 編輯 ]
作者: 天魔傑 時間: 2008-12-12 18:33
哈哈好似較車個零件咁

