作者: kimball 時間: 2008-12-2 19:51 標題: 新手首次超頻成績(已更新)
再次多謝好多人幫左我咁多忙
尋日終於超頻成功
都係買返之前list個d野
另外仲買埋Vantec DDR-A1C 全銅散熱片 x 2
估唔到800居然上到1066
)C1版Q9550 超上3.4G後
super PI 1M由原來的16秒幾減至14秒4

EVEREST個測試結果都滿意

多謝LKNim兄提點
用左Memset之後發現可以set到落去5-5-5-15
即補貼多張圖先

燒機12分鐘都keep到o係48~49度(因為依家係冬天),夏天應該Full load 60度以下都無問題
[ 本帖最後由 kimball 於 2008-12-2 22:25 編輯 ]
作者: superhappymanhk 時間: 2008-12-2 20:04
試下條ram 有冇得優化tim~
作者: kimball 時間: 2008-12-2 20:13
優化點試?我係超頻新手...
高手請教路
作者: LKNim 時間: 2008-12-2 20:47
我之前用A-DATA GAMING既
U係E84@400X9
800超到上1066之後跑EVEREST可以8千9分
5-5-4-12-45,其他再慢慢收緊
最重要係Performance Level,影響好大
同埋跑分用XP會高D...
作者: 一切在心中 時間: 2008-12-2 21:13
唔錯bor....不過作為新手唔好超到咁盡阿
作者: kimball 時間: 2008-12-2 21:43
多謝提點
作者: jg-016 時間: 2008-12-2 21:53
利害支持一下
作者: LKNim 時間: 2008-12-2 21:54
用MEMSET調下RAM既TIMING吧
行5-7-7-24有D唔正常
試下5-5-5-12/15/18(越細越好)
PL值再調低D,個分實會有驚喜
作者: kimball 時間: 2008-12-2 21:56
原帖由 LKNim 於 2008-12-2 21:54 發表
用MEMSET調下RAM既TIMING吧
行5-7-7-24有D唔正常
試下5-5-5-12/15/18(越細越好)
PL值再調低D,個分實會有驚喜
好,即刻試@@

