Board logo

標題: AMD 月巴龍9650小超問題 [打印本頁]

作者: kyonerv    時間: 2008-11-30 22:28     標題: AMD 月巴龍9650小超問題

新手 問既可能好白癡 不喜請插 甘願受教!
電腦以下配置:
肥龍9650
牙石M3A78-T 790GX+SB750
KINGSTON DDR2 800 2GX2 (貪平買左CL6 買左至發現 )

爬左小小文之後 試改FSB(BIOS係咁叫咋...)上220
但再改上250就入唔到VISTA(SP1 Ultimate X64)
係咪仲有野要改呢?

我以唔加電壓為原則(加電壓係咪會快D死?)
唔加電最高又可以去到幾多呢? 有冇朋友提供下? 不勝感謝
作者: jackwong717    時間: 2008-11-30 22:51

有冇用AMD OverDrive超呀!
我就大約超到240X11.5

[ 本帖最後由 jackwong717 於 2008-11-30 22:52 編輯 ]
作者: kyonerv    時間: 2008-11-30 22:53

原帖由 jackwong717 於 2008-11-30 22:51 發表
有冇用AMD OverDrive超呀!
我就大約超到240X11.5

白癡問題
240我明 11.5係咩意思?
作者: logistica    時間: 2008-11-30 22:55

原帖由 kyonerv 於 2008-11-30 22:53 發表

白癡問題
240我明 11.5係咩意思?

9650 2300MHZ= 200x11.5, 200係你指既fsb, 11.5係倍頻
240x11.5=2760MHZ
作者: dom    時間: 2008-11-30 23:08

原帖由 kyonerv 於 2008/11/30 10:28 PM 發表
新手 問既可能好白癡 不喜請插 甘願受教!
電腦以下配置:
肥龍9650
牙石M3A78-T 790GX+SB750
KINGSTON DDR2 800 2GX2 (貪平買左CL6 買左至發現 )

爬左小小文之後 試改FSB(BIOS係咁叫咋...)上220
但再改 ...


有無開 ACC ?
作者: kyonerv    時間: 2008-11-30 23:08

原帖由 logistica 於 2008-11-30 22:55 發表

9650 2300MHZ= 200x11.5, 200係你指既fsb, 11.5係倍頻
240x11.5=2760MHZ


明白 但係唔加電壓可以去到咁高?
作者: kyonerv    時間: 2008-11-30 23:09

原帖由 dom 於 2008-11-30 23:08 發表


有無開 ACC ?

係邊度開? 請指教!
作者: dom    時間: 2008-11-30 23:13

原帖由 kyonerv 於 2008/11/30 11:09 PM 發表

係邊度開? 請指教!


1. BIOS Enable 左先 , 你可以 set 做 AUTO
2. AMD OverDrive 內有 setting

不過你 2GB x2 既話 其實 可能係對 RAM 唔多上得了
250 = 谷高對 RAM 行 DDR2 900+
作者: Jacky_Wong    時間: 2008-11-30 23:22

原帖由 logistica 於 2008-11-30 22:55 發表

9650 2300MHZ= 200x11.5, 200係你指既fsb, 11.5係倍頻
240x11.5=2760MHZ

240有幾難

圖片附件: 1.JPG (2008-11-30 23:22, 186.29 KB) / 下載次數 30
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=765602&k=c894a6605ce8bced253d1a1d86322d23&t=1782198538&sid=18rbWCGIaP



圖片附件: 2.JPG (2008-11-30 23:22, 185.57 KB) / 下載次數 25
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=765603&k=db6f3817a017c45a4084fb335650d2fe&t=1782198538&sid=18rbWCGIaP


作者: 月球上的人    時間: 2008-11-30 23:30

原帖由 Jacky_Wong 於 2008-11-30 23:22 發表

240有幾難

巴打 我對你張wallpaper興趣大d
作者: kyonerv    時間: 2008-11-30 23:31

原帖由 Jacky_Wong 於 2008-11-30 23:22 發表

240有幾難

現時去到230
2.6GHz NOW....
作者: kyonerv    時間: 2008-11-30 23:35

原帖由 dom 於 2008-11-30 23:13 發表


1. BIOS Enable 左先 , 你可以 set 做 AUTO
2. AMD OverDrive 內有 setting

不過你 2GB x2 既話 其實 可能係對 RAM 唔多上得了
250 = 谷高對 RAM 行 DDR2 900+


我唔係好識 DDR2 800 = 400MHz
咁900即係=450?
我試過較條RAM行533 立即藍畫面
作者: jackwong717    時間: 2008-11-30 23:44

原帖由 Jacky_Wong 於 2008-11-30 23:22 發表

240有幾難

你隻120HS上到248X11.5都係43度,唔錯
想問C兄CPU電到幾多,RAM?
作者: Jacky_Wong    時間: 2008-11-30 23:47

原帖由 月球上的人 於 2008-11-30 23:30 發表

巴打 我對你張wallpaper興趣大d

洗左機 冇左lu

家下係呢張

圖片附件: 未命名.JPG (2008-11-30 23:47, 208.58 KB) / 下載次數 22
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=765624&k=387999e5474471c4e52d4c6023b95bd2&t=1782198538&sid=18rbWCGIaP


作者: 月球上的人    時間: 2008-11-30 23:50

原帖由 Jacky_Wong 於 2008-11-30 23:47 發表

洗左機 冇左lu

家下係呢張

介唔介意放出呢比小弟
作者: Jacky_Wong    時間: 2008-11-30 23:51

原帖由 jackwong717 於 2008-11-30 23:44 發表

你隻120HS上到248X11.5都係43度,唔錯
想問C兄CPU電到幾多,RAM?

cpu 1.4v  ram2.1v  

4條gaming 1gb黎  

其實可以上到250 ram上到1000  燒到機 但玩唔到L4D
作者: kyonerv    時間: 2008-12-1 00:02

結果最多係咁.....係咪條RAM累事?

圖片附件: 1.jpg (2008-12-1 00:02, 152.57 KB) / 下載次數 11
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=765635&k=7740991f68cc88959778084e899330ef&t=1782198538&sid=18rbWCGIaP



圖片附件: 2.jpg (2008-12-1 00:02, 159.82 KB) / 下載次數 28
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=765636&k=2dd72397663d95183a9012c52795b173&t=1782198538&sid=18rbWCGIaP


作者: Jacky_Wong    時間: 2008-12-1 00:04

原帖由 kyonerv 於 2008-12-1 00:02 發表
結果最多係咁.....係咪條RAM累事?

電電粒u佢啦靚仔
作者: kyonerv    時間: 2008-12-1 00:05

原帖由 Jacky_Wong 於 2008-12-1 00:04 發表

電電粒u佢啦靚仔

加電唔係快玩完D咩?
作者: epcgundam    時間: 2008-12-1 00:14

厲害
作者: Jacky_Wong    時間: 2008-12-1 00:19

原帖由 kyonerv 於 2008-12-1 00:05 發表

加電唔係快玩完D咩?

快極都唔會即刻玩完掛 我相信玩完之前你己經換左第粒u

更何況建達保 遲下拎上去trade in   1.5v

圖片附件: 未命名.JPG (2008-12-1 00:19, 227.81 KB) / 下載次數 21
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=765651&k=c185964dc6c6fbbb7e65c9421aa34987&t=1782198538&sid=18rbWCGIaP


作者: jackwong717    時間: 2008-12-1 00:52

CPU1.25V最高上到240
上245唔穩定啦,不過玩下就OK,長行就唔會 未命名.jpg

[ 本帖最後由 jackwong717 於 2008-12-1 01:23 編輯 ]

圖片附件: 未命名.jpg (2008-12-1 01:23, 163.05 KB) / 下載次數 23
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=765691&k=bb023652f518fcd9261803b53ce079ef&t=1782198538&sid=18rbWCGIaP


作者: kyonerv    時間: 2008-12-1 00:58

電壓加幾多至o岩呢?
同埋係bios果度都唔知加邊個
有processor 同processor-mb
我改過2個 coreid都唔會有改 仲係1.200v
一較235一係入唔到vista 一係入左去冇耐就hang機

同埋 我都唔係好知個ACC點開....?

[ 本帖最後由 kyonerv 於 2008-12-1 01:14 編輯 ]
作者: dom    時間: 2008-12-2 04:35

原帖由 kyonerv 於 2008/11/30 11:35 PM 發表


我唔係好識 DDR2 800 = 400MHz
咁900即係=450?
我試過較條RAM行533 立即藍畫面


DDR2-1066 = 533 MHz
你超外頻既 重要 set 533MHz  , 我諗你除非有 D9GMH / D9GKX 包上 DDR2-1200+ 之類既 RAM
唔係.....都係唔好 set

重有 4x 1GB 係跑唔到 DDR2-1066 的 , CPU Limited
作者: dom    時間: 2008-12-2 04:37

原帖由 kyonerv 於 2008/12/1 12:58 AM 發表
電壓加幾多至o岩呢?
同埋係bios果度都唔知加邊個
有processor 同processor-mb
我改過2個 coreid都唔會有改 仲係1.200v
一較235一係入唔到vista 一係入左去冇耐就hang機

同埋 我都唔係好知個ACC點開....?


肥龍 CPU 最好唔好過 1.475V
1.5V 唔建議  
同埋你 CPU 散熱個度 用咩散熱

VISTA 對超頻相對地敏感好多 , boot XP 無事 但係入唔到  Vista 好多時就係唔夠穩
ACC 既話  AUTO 先吧
你可以逐個 Core set +  / - 黎試 邊粒 U 好唔好超
作者: wai896    時間: 2008-12-2 08:35

超到佢未縮之前都有機會放左或換左了.....
作者: jackwong717    時間: 2008-12-2 10:54

原帖由 wai896 於 2008-12-2 08:35 發表
超到佢未縮之前都有機會放左或換左了.....

我好長情,一般情況下3年
作者: 2.4c    時間: 2008-12-2 11:21

原帖由 dom 於 2008-12-2 04:35 發表


DDR2-1066 = 533 MHz
你超外頻既 重要 set 533MHz  , 我諗你除非有 D9GMH / D9GKX 包上 DDR2-1200+ 之類既 RAM
唔係.....都係唔好 set

重有 4x 1GB 係跑唔到 DDR2-1066 的 , CPU Limited

Intel CPU 都係甘?
作者: ricorx78    時間: 2008-12-2 11:53

原帖由 kyonerv 於 2008-11-30 22:28 發表
新手 問既可能好白癡 不喜請插 甘願受教!
電腦以下配置:
肥龍9650
牙石M3A78-T 790GX+SB750
KINGSTON DDR2 800 2GX2 (貪平買左CL6 買左至發現 )

爬左小小文之後 試改FSB(BIOS係咁叫咋...)上220
但再改 ...

TRY..TRY... 調一 調個nb core 9x..
9650 nb core 沒9850的高...9850(可以up to 2200-2400左右)
9650keep 1900-2100..
good luck for you
http://www.overclock.net/amd-cpus/280641-amd-phenom-k10-overclocking-guide.html

[ 本帖最後由 ricorx78 於 2008-12-2 11:58 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2