作者: pancake_hairra 時間: 2008-11-16 22:15 標題: 新手超頻(軟件-.-..)
其實超頻要咩軟件?
我想超超粒3600+ 想超少少試下...
所需要既軟件?最好中文-.-
唔該大家T____T
作者: lovelykeroro 時間: 2008-11-16 23:07
多數都係喺Bios入面超, 軟超用板廠提供嘅OC software, 仲有set FSB
作者: chung2288 時間: 2008-11-16 23:23
AMD專用的超頻工具軟件
搜尋 AMD OverDrive 2.14 得英文


