作者: err888 時間: 2012-6-18 22:50 標題: 不如攪下萬由UNAS N800?
我仲未買
作者: 晴朗 時間: 2012-6-19 20:21
我都未呢
作者: MilkyChu 時間: 2012-6-19 22:24
我想買 N600
作者: makwai 時間: 2012-6-20 00:39
i wanna buy 4bay u-mini server (AMD E350) version...
作者: edwardfcy 時間: 2012-6-20 14:43
回復 1# err888
Me too also!!
作者: freezewind 時間: 2012-6-21 12:22
支持
作者: stupidkid 時間: 2012-6-21 18:20
I want ...
作者: anonymoushk 時間: 2012-6-22 01:17
+1 ... i need NAS >_<
作者: ericngau 時間: 2012-6-22 01:25
好呀,我贊成。
作者: KL_KL 時間: 2012-6-23 11:19
支持
作者: meguro_ 時間: 2012-6-24 22:21
+1
不過我想要N200....
作者: 晴朗 時間: 2012-6-26 02:14
我見 HK-Steven ching三星期都無上,我都問過萬由,但係同 HK-Steven ching賣同一樣嘢好似唔係咁好~ :(
HK-Steven ching 你快啲返來開團啦~
作者: edwardfcy 時間: 2012-6-26 06:22
回復 12# 晴朗
十扑呀!!
作者: 晴朗 時間: 2012-6-26 08:10
我哋都係等下 Steven 兄先,我同佢都熟熟哋,幫手買佢個團嘅嘢唔係咁好。
就算係,我估都拎唔到佢嘅靚價同啲牛各樣~ :p 不過我樂意幫手嘅~
作者: 晴朗 時間: 2012-6-26 10:32
不如大家講下想要乜,我問定萬由quote價先,如果 Steven 兄返來就交返比佢搞啦~
作者: 晴朗 時間: 2012-6-26 10:39
本帖最後由 晴朗 於 2012-6-26 10:53 編輯
(1)U-NAS ITX NAS N-800 主體-1pc
(2)硬碟固定用鐵片-1pc
(3)PCIE 16X延長Cable-1pc
(4)300W 1U火牛-1pc
請在這裡查看:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aj-eW56pv-L9dDZxMzI2eHlHdzhUNTJTaUNOWUNfaXc
作者: edwardfcy 時間: 2012-6-26 10:43
回復 15# 晴朗
師兄,我想買如下:
(1)U-NAS ITX NAS N-400 主體-1pc
(2)硬碟固定用鐵片-1pc
(3)PCIE 16X延長Cable-1pc
(4)300W 1U火牛-1pc
謝謝幫忙啊!!
作者: hirodo 時間: 2012-6-26 11:14
我都有興趣呀
U-NAS HT-400 產品參數:
產品名稱: U-NAS HT-400 網路存儲(支援SATA3及USB 3.0)
網路介面: 1*RTL8111E giga
產品記憶體: DDR3 4G標配2個記憶體插槽
處理器: AMD E350 1.6GHz APU
電源: 200W Flex1U靜音電源
作者: skgchan 時間: 2012-6-26 11:15
各位ching 請看:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1
作者: 晴朗 時間: 2012-6-26 11:33
咦,咁咪即
作者: 晴朗 時間: 2012-6-26 11:34
咦,咁咪即係 HK-Steven 兄唔會返嚟?
>_<
咁,我哋係咪要自己訂呢~
作者: A君 時間: 2012-6-26 14:23
(1)U-NAS ITX NAS N-800 主體-1pc
(2)硬碟固定用鐵片-1pc
(3)PCIE 16X延長Cable-1pc
(4)300 ...
晴朗 發表於 26/6/2012 10:39
你應該知規矩吧....
作者: makwai 時間: 2012-6-26 14:41
A 是不是呢?
作者: 晴朗 時間: 2012-6-26 14:43
我知吖,所以初頭只諗住幫ching集個數,而家見到個post唔lu~ 所以都唔再update啦~
作者: ahllau 時間: 2012-6-26 18:30
我都幫襯過萬由團兩次, 講真我都覺得有改善空間
但睇左 A Sir 轉post 段文, 我反而覺得係萬由自己有問題, 搵替死鬼
之餘其實野心地想攪依度......作者: A君 時間: 2012-6-26 19:03
對萬由有咩好處?現在相當於少左個市場喎
我又未應承同佢地合作…
作者: ahllau 時間: 2012-6-26 20:18
我直覺覺得 A sir 你係佢地目標
作者: A君 時間: 2012-6-27 13:36
如果唔係人言可畏我可能應承左。依家重考慮緊.........
作者: ahllau 時間: 2012-6-27 14:27
我相信佢地有心搵藉口踢走 Mr Pxxn 而想直接同本"西"合作
咁樣先大量吖嗎
個人經營的, 限制太多
恕我多口
作者: A君 時間: 2012-6-27 14:42
那就讓萬由在本站消失吧。
作者: sfchk1987 時間: 2012-6-27 21:45
我都覺,我部機有問題 Mr Pxxn 好快就換到俾我啦~
我個人覺得他沒咩問題~
作者: 奄烈 時間: 2012-6-27 22:13
A SIR POST果段信息
我睇左好多次
硬係覺得萬由果邊一黎想再發大黎搞
二黎同潘生產某D生左磨擦
既感覺
作者: 晴朗 時間: 2012-6-28 19:42
A Sir 可唔可以搞萬由團?
作者: ak8 時間: 2012-6-28 19:50
支持萬由團購
不過見到萬由既手段...
作者: soccerism 時間: 2012-6-28 20:19
呢類半製成品真係吸引到好多diyers, 我贊成 hkepc 攪團購, 只要講明責任自負, 最多當水貨賣囉.
作者: 晴朗 時間: 2012-6-28 21:27
其實我都係唔多知萬由做過啲咩事~~
作者: 過路人乙 時間: 2012-6-28 22:00
係唔係無機會開團啦
作者: kayming 時間: 2012-6-28 22:08
我都好想買, 請問除左淘寶, 香港係邊到可以買到萬由既NAS機箱?

