Board logo

標題: [徵求] 懷爐 [打印本頁]

作者: wan40657819    時間: 2011-11-10 13:26     標題: 懷爐

呢排好凍呀,有冇CHING幫手開團呀?
作者: j2eelover    時間: 2011-11-10 22:02

回復 1# wan40657819

  師兄, 是暖爐嗎 ?
作者: bigboss_hk168    時間: 2011-11-10 22:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wan40657819    時間: 2011-11-10 22:41

回復 2# j2eelover

用暖蛋黎形容好似貼切D
作者: 2046    時間: 2011-11-10 22:47

Zippo hand warmer......................
作者: eric411    時間: 2011-11-10 23:33

SSP好多舖頭都有得賣,又多款,價錢同之前團購差唔多,直接去睇o岩果個買果個仲好啦。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2