作者: wan40657819 時間: 2011-11-10 13:26 標題: 懷爐
呢排好凍呀,有冇CHING幫手開團呀?
作者: j2eelover 時間: 2011-11-10 22:02
回復 1# wan40657819
師兄, 是暖爐嗎 ?
作者: bigboss_hk168 時間: 2011-11-10 22:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wan40657819 時間: 2011-11-10 22:41
回復 2# j2eelover
用暖蛋黎形容好似貼切D
作者: 2046 時間: 2011-11-10 22:47
Zippo hand warmer......................

作者: eric411 時間: 2011-11-10 23:33
SSP好多舖頭都有得賣,又多款,價錢同之前團購差唔多,直接去睇o岩果個買果個仲好啦。
