Board logo

標題: [徵求] Seasonic 1U 80 Plus 250W Flex ATX [打印本頁]

作者: jacko    時間: 2011-11-8 23:56     標題: Seasonic 1U 80 Plus 250W Flex ATX

希望A sir可以批第2團啦~

支持GE朋友留個post support下啦~
作者: 忌廉麻美    時間: 2011-11-9 09:13

本帖最後由 忌廉麻美 於 2011-11-9 09:14 編輯

支持,想要兩隻。

另外如果 A-SIR (或其他人) 開 Seasonic 牛團,唔知可唔可以做埋依隻 TFX 牛 :

Seasonic SS-300TFX   (或 SS-250TFX)
http://www.seasonic.com/product/pc_tfx.jsp
作者: readonlymember    時間: 2011-11-9 10:44

支持
想要TFX牛/Flex-ATX牛
作者: thomasckau    時間: 2011-11-9 14:07

我都想要 TFX (for MINIX LX-01), support SS-350TGM or SS-300TGM Full Modular.
作者: 唔方好人    時間: 2011-11-9 15:06

想要Seasonic 1U 80 Plus 250W
作者: ACDC    時間: 2011-11-9 22:08

我都想要 TFX, support
作者: hkbaby    時間: 2011-11-10 10:29

想要 ATX
作者: 唔方好人    時間: 2011-11-11 15:29

nas團搞得成,呢個應該都成到團吧
作者: dsm    時間: 2011-11-12 13:02

nas團搞得成,呢個應該都成到團吧
唔方好人 發表於 2011-11-11 15:29


上次要定 50 個先可以成團,今次好難
作者: A君    時間: 2011-11-12 13:33

我試下同代理傾下
作者: 唔方好人    時間: 2011-11-12 17:54

上次要定 50 個先可以成團,今次好難
dsm 發表於 2011-11-12 13:02



    應該有好多人需要吧,50個相信唔係好難
作者: 唔方好人    時間: 2011-11-12 17:54

我試下同代理傾下
A君 發表於 2011-11-12 13:33



    希望有好消息
作者: hohin    時間: 2011-11-13 21:18

想要一隻
Thanks
作者: saiohbaby    時間: 2011-11-13 22:32

支持
作者: kennyyu24    時間: 2011-11-13 23:40

支持
作者: 忌廉麻美    時間: 2011-11-13 23:44

回復 10# A君

Thank You !

A-Sir , 想問吓 Seasonic TFX 牛有冇機會 ?
作者: @ice    時間: 2011-11-14 16:44

支持
作者: jacko    時間: 2011-11-14 17:20

多謝A sir
作者: YeJin    時間: 2011-11-15 23:11

支持+1
作者: Dubliners    時間: 2011-11-16 01:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimwai    時間: 2011-11-16 02:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: m35349    時間: 2011-11-16 10:18

support
作者: chokwing    時間: 2011-11-17 00:20

支持
作者: dickkwok    時間: 2011-11-17 03:25

想要Seasonic 1U 80 Plus 250W
作者: 唔方好人    時間: 2011-11-17 11:31

支持

請問幾錢
kimwai 發表於 2011-11-16 02:04



    應該同上次差不多吧
大約四百頭
作者: KamSing    時間: 2011-11-17 21:48

其實RS既貨有冇保養?
http://hongkong01.rs-online.com/ ... 52677633D424F544826
作者: @ice    時間: 2011-11-18 11:53

其實成唔成到團?
作者: hohin    時間: 2011-11-18 13:04

本帖最後由 hohin 於 2011-11-18 13:05 編輯

RS都吾貴,
單一隻都係$385.


支持
作者: chungho    時間: 2011-11-18 13:09

想要Seasonic 1U 80 Plus 250W
作者: hohin    時間: 2011-11-18 13:09

回復 10# A君

不如A-Sir聨絡下RS,
睇下有無机會成團,
貴小小吾係大問題,
好過吾成團啦!

作者: A君    時間: 2011-11-18 17:13

回復  A君

不如A-Sir聨絡下RS,
睇下有無机會成團,
貴小小吾係大問題,
好過吾成團啦!
...
hohin 發表於 18/11/2011 13:09

行定水?
作者: hohin    時間: 2011-11-18 18:48

回復 31# A君

我都吾知,
未買過
作者: dsm    時間: 2011-11-18 18:59

其實RS既貨有冇保養?
KamSing 發表於 2011-11-17 21:48


上次問過佢,佢話自己做噃保養,不過佢唔係用年來計,而係用小時來計
作者: A君    時間: 2011-11-18 19:00

上次問過佢,佢話自己做噃保養,不過佢唔係用年來計,而係用小時來計
dsm 發表於 18/11/2011 18:59



    咁樣好似制唔過....
作者: dsm    時間: 2011-11-18 19:00

行定水?
A君 發表於 2011-11-18 17:13


RS 好像係英國先係行,香港係咪等同水?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2