作者: jacko 時間: 2011-11-8 23:56 標題: Seasonic 1U 80 Plus 250W Flex ATX
希望A sir可以批第2團啦~
支持GE朋友留個post support下啦~
作者: 忌廉麻美 時間: 2011-11-9 09:13
本帖最後由 忌廉麻美 於 2011-11-9 09:14 編輯
支持,想要兩隻。
另外如果 A-SIR (或其他人) 開 Seasonic 牛團,唔知可唔可以做埋依隻 TFX 牛 :
Seasonic SS-300TFX (或 SS-250TFX)
http://www.seasonic.com/product/pc_tfx.jsp
作者: readonlymember 時間: 2011-11-9 10:44
支持
想要TFX牛/Flex-ATX牛
作者: thomasckau 時間: 2011-11-9 14:07
我都想要 TFX (for MINIX LX-01), support SS-350TGM or SS-300TGM Full Modular.
作者: 唔方好人 時間: 2011-11-9 15:06
想要Seasonic 1U 80 Plus 250W
作者: ACDC 時間: 2011-11-9 22:08
我都想要 TFX, support
作者: hkbaby 時間: 2011-11-10 10:29
想要 ATX
作者: 唔方好人 時間: 2011-11-11 15:29
nas團搞得成,呢個應該都成到團吧
作者: dsm 時間: 2011-11-12 13:02
上次要定 50 個先可以成團,今次好難
作者: A君 時間: 2011-11-12 13:33
我試下同代理傾下
作者: 唔方好人 時間: 2011-11-12 17:54
應該有好多人需要吧,50個相信唔係好難
作者: 唔方好人 時間: 2011-11-12 17:54
希望有好消息
作者: hohin 時間: 2011-11-13 21:18
想要一隻
Thanks
作者: saiohbaby 時間: 2011-11-13 22:32
支持

作者: kennyyu24 時間: 2011-11-13 23:40
支持
作者: 忌廉麻美 時間: 2011-11-13 23:44
回復 10# A君
Thank You !
A-Sir , 想問吓 Seasonic TFX 牛有冇機會 ?
作者: @ice 時間: 2011-11-14 16:44
支持
作者: jacko 時間: 2011-11-14 17:20
多謝A sir
作者: YeJin 時間: 2011-11-15 23:11
支持+1
作者: Dubliners 時間: 2011-11-16 01:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimwai 時間: 2011-11-16 02:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: m35349 時間: 2011-11-16 10:18
support
作者: chokwing 時間: 2011-11-17 00:20
支持
作者: dickkwok 時間: 2011-11-17 03:25
想要Seasonic 1U 80 Plus 250W
作者: 唔方好人 時間: 2011-11-17 11:31
應該同上次差不多吧
大約四百頭
作者: KamSing 時間: 2011-11-17 21:48
其實RS既貨有冇保養?
http://hongkong01.rs-online.com/ ... 52677633D424F544826
作者: @ice 時間: 2011-11-18 11:53
其實成唔成到團?
作者: hohin 時間: 2011-11-18 13:04
本帖最後由 hohin 於 2011-11-18 13:05 編輯
RS都吾貴,
單一隻都係$385.
支持
作者: chungho 時間: 2011-11-18 13:09
想要Seasonic 1U 80 Plus 250W
作者: hohin 時間: 2011-11-18 13:09
回復 10# A君
不如A-Sir聨絡下RS,
睇下有無机會成團,
貴小小吾係大問題,
好過吾成團啦!
作者: A君 時間: 2011-11-18 17:13
行定水?
作者: hohin 時間: 2011-11-18 18:48
回復 31# A君
我都吾知,
未買過
作者: dsm 時間: 2011-11-18 18:59
上次問過佢,佢話自己做噃保養,不過佢唔係用年來計,而係用小時來計
作者: A君 時間: 2011-11-18 19:00
咁樣好似制唔過....
作者: dsm 時間: 2011-11-18 19:00
RS 好像係英國先係行,香港係咪等同水?

