Board logo

標題: [徵求] 有冇ching會再搞DIYFORCE電筒 [打印本頁]

作者: 赤上少伍    時間: 2010-11-1 21:01     標題: 有冇ching會再搞DIYFORCE電筒

錯過左...
幾時會再有啊
大大感謝!
作者: GUILDWARS    時間: 2010-11-1 23:23

你直接pm asir啦
有多出既散賣
如果未畀人掃晒
應該仲有少量可以買到
作者: 赤上少伍    時間: 2010-11-2 00:19

回復 2# GUILDWARS
thx 我問下
作者: gkk    時間: 2010-11-2 17:01

support
作者: 赤上少伍    時間: 2010-11-2 20:17

問過ASIR沒多啊
希望有CHING再搞多次
THX





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2