Board logo

標題: [徵求] [WANT]mp4 團 [打印本頁]

作者: kazewong    時間: 2010-1-21 22:31     標題: [WANT]mp4 團

本帖最後由 kazewong 於 2010-1-21 22:32 編輯

請問大家對mp4有冇興趣?
我想買,故問諸位有否人成團?
target: Iriver E50 http://www.iriver.com.hk/product/e50/
作者: jouathen    時間: 2010-1-21 23:13

how much??
作者: helloko2003    時間: 2010-1-21 23:23

呢部應該唔平wo -v-
作者: kazewong    時間: 2010-1-22 16:48

本帖最後由 kazewong 於 2010-1-22 16:53 編輯

我開post是尋找搞手開團
但我問過,話買夠10部有9折
作者: jouathen    時間: 2010-1-22 17:44

http://www.price.com.hk/product.php?p=110586
2G $450  4g$530
但主聽歌 佢個價是唔是最好??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2