作者: kazewong 時間: 2010-1-21 22:31 標題: [WANT]mp4 團
本帖最後由 kazewong 於 2010-1-21 22:32 編輯
請問大家對mp4有冇興趣?
我想買,故問諸位有否人成團?
target: Iriver E50 http://www.iriver.com.hk/product/e50/
作者: jouathen 時間: 2010-1-21 23:13
how much??
作者: helloko2003 時間: 2010-1-21 23:23
呢部應該唔平wo -v-
作者: kazewong 時間: 2010-1-22 16:48
本帖最後由 kazewong 於 2010-1-22 16:53 編輯
我開post是尋找搞手開團
但我問過,話買夠10部有9折

作者: jouathen 時間: 2010-1-22 17:44
http://www.price.com.hk/product.php?p=110586
2G $450 4g$530
但主聽歌 佢個價是唔是最好??
