Board logo

標題: [操作疑難] DELDELDELDEL [打印本頁]

作者: skywalker167    時間: 2022-10-4 08:51     標題: DELDELDELDEL

本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 07:22 編輯

DELDELDELDEL
作者: dls2046    時間: 2022-10-4 09:12

screen recording 軟件一直係咁錄。唔好話第三方,連 M$ 個 xbox app 都錄到唔會「通水」
作者: harryytm    時間: 2022-10-4 15:19

假設如果某Zoom會議嚴禁錄音錄影
與會者如果偷偷使用第三方軟件
例如 Audacity錄音的話使用WSAPI,
會否被z ...
skywalker167 發表於 2022-10-4 08:51

買個錄 Game 嘅 HDMI Capture 嚟錄影
用埋另一機電腦去錄 HDMI 同聲
包無人知你錄緊
作者: s84292    時間: 2022-10-5 15:22

假設如果某Zoom會議嚴禁錄音錄影
與會者如果偷偷使用第三方軟件
例如 Audacity錄音的話使用WSAPI,
會否被z ...
skywalker167 發表於 2022-10-4 08:51


我ios 開個錄影,zoom teams google都唔會知
有試過好高級的視像軟件,係會錄影黑屏,hdmi都截唔到
專業考試用比較多

but有心做物理雙mon,裝支cam錄畫面咪又係識別唔到
作者: 保時捷    時間: 2022-10-6 01:06

回覆 4# s84292
應該係 HDCP 加密左
作者: chenbros    時間: 2022-10-6 09:57

其實冇得防, 就算第三方軟件block 左, 我攞多部手機或相機錄音錄影都防唔到啦
作者: javacomhk    時間: 2022-10-6 12:20

攞住部手機響後面錄咪沒人知囉。最緊要係關咗個 Video。
作者: vip4123    時間: 2022-10-6 13:16

用obs未錄到...,順手直播埋都可以!
上網的野,預左會公告天下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2