標題: 有咩好用既軟件 , 可以 remote PC [打印本頁]
作者: peterchu1 時間: 2019-12-16 09:53 標題: 有咩好用既軟件 , 可以 remote PC
因為有同事不在相同 office location , 想裝軟件可以 remote 佢地既 PC , 我好耐之前前用過 tigerVNC , 覺得都 ok , 請問仲有無其他都係好用既軟件可以選擇 .
thanks
作者: taijix92 時間: 2019-12-16 10:24
本帖最後由 taijix92 於 2019-12-16 10:26 編輯
teamviewer / Anydesk
VNC 用的有D LAG 同埋要開port , 已經唔再用 lu
作者: peterchu1 時間: 2019-12-16 10:45
teamviewer 好似用兩分鐘就 exit . 是嗎
作者: taijix92 時間: 2019-12-16 11:10
本帖最後由 taijix92 於 2019-12-16 11:17 編輯
回覆 3# peterchu1
當 teamviewer 將你列入 商業用途 就會 2分鐘 DISCONNECT 你, 除非你買佢 license 就可以繼續正常咁用。
暫時 Anydesk 未見有斷線問題, 唔知佢遲D會唔會好似teamviewer咁。
作者: TH30 時間: 2019-12-16 11:18
TV / AD 容許個人用
商用要俾錢買拉臣
作者: taijix92 時間: 2019-12-16 11:23
Anydesk 暫時未覺得好似 TEAMVIEWER捉得咁嚴
作者: TH30 時間: 2019-12-16 11:25
對
TV真係捉得幾緊
作者: taijix92 時間: 2019-12-16 11:38
回覆 7# TH30
TEAMVIEWER 市占比較大, Anydesk 暫時未捉應該係想爭市場。
但公司要用同用開TEAMVIEWER, 所以都係要比錢。

