作者: frankieyim 時間: 2017-12-19 08:27 標題: [己解決XD ] 如何能夠將下圖的Equalizer 轉移到WIN 10 內的音效
本帖最後由 frankieyim 於 2017-12-20 08:18 編輯
升左WIN 10 64 後..
裝埋driver (realtek defintion..) 但因耳機同喇叭 行難切換..
例: 假如用緊喇叭 轉返 耳機,..就要去右下方音量>右鍵>播放XX>選耳機>轉返"預設值" > 耳機先會出聲
所以之後一於刪返個DRIVER用返WIN 10 內置既high deifiintion audio..
好處系可以右下方一按音量...就有耳機/喇叭選擇... 一按就自動切換..非常方便,..
例: 假如用緊喇叭 轉返 耳機,..就要去右下方音量>左鍵一下> 有個箭咀按一下就可以即時切換2者> 耳機就有聲
但問題來了. ..玩PUBG好難聽到槍聲..上網搵方法都系用REALTEK 既 equlizer 再設定等等...但win 10 內置都系
Bass Boost
Headphone vritalzxxxxxx
Loudness equalization
我3個都選擇..效果不大, 而且第3個loudness 入面有SETTING都不及realtek 既設定多...
之後回到公司 (Win 7) 他竟然可以有這設定...真好..但吾知邊度可以DL到呢個DRIVER
[attach]2030958[/attach]
[attach]2030959[/attach]
吾知各位有咩方法搵到..THX
作者: waifile 時間: 2017-12-19 23:24
升左WIN 10 64 後..
裝埋driver (realtek defintion..) 但因耳機同喇叭 行難切換..
例: 假如用緊喇叭 轉返 ...
frankieyim 發表於 2017-12-19 08:27
Equalizer建議你試下: ViPER4Windows.
作者: yjfoeg 時間: 2017-12-20 07:43
你唔裝人地個driver,又點用人地個Eq...
搵其他software Eq啦
作者: frankieyim 時間: 2017-12-20 08:18
OK 感謝你~不戈我解決了..裝到另一VERSOIN既REALTEK, 有我想要既功能仲分到headphone
作者: frankieyim 時間: 2017-12-20 08:19
realtek d driver多數都百搭..官網戈個系有BUG,宜家搵到個A_A有我想要既野了XD THX
作者: wkcc105 時間: 2017-12-20 11:16
請問係邊個版本driver?

