Board logo

標題: [操作疑難] VM有咩軟件推薦? [打印本頁]

作者: pc5    時間: 2017-9-22 21:56     標題: VM有咩軟件推薦?

之前i5 + 8g ram時用VirtualBox有d慢, 入windows都要幾分鐘先順, 岩岩轉左會用ryzen 5, 想裝返個vm, 有無邊隻推薦?
作者: KinChungE    時間: 2017-9-22 22:19

幾分鐘先順, 你用HDD?
8GB RAM行VM唔多夠喎
作者: bongbong3481    時間: 2017-9-22 22:43

回覆 1# pc5

我都系用VIRTUALBOX, 電腦CPU G1840 2.8G, 4G RAM,  我用到好順, 但我只系用VIRTUALBOX 行winxp,  入到WINXP 25秒用得
作者: pc5    時間: 2017-9-22 23:28

回覆 2# KinChungE
估中而家轉左會後有16g.
行win10, 主要用下大陸軟件 (eg. 百度云), 預8g夠唔夠? 還是有其它vm軟件細食d?
作者: pc5    時間: 2017-9-22 23:29

本帖最後由 pc5 於 2017-9-22 23:31 編輯

c hing你得4g, 咁分幾多落vm?
作者: KinChungE    時間: 2017-9-22 23:41

回覆  KinChungE
估中而家轉左會後有16g.
行win10, 主要用下大陸軟件 (eg. 百度云), 預8g夠唔夠? 還 ...
pc5 發表於 2017-9-22 23:28


VM軟件點細食都冇用, 入面既OS係大食就大食
你可以試下VMware Player, 會快過VirtualBox
另外, 可以的話唔好用Dynamically Expanding Disk, 一早allocate哂space會快D
作者: pc5    時間: 2017-9-22 23:46

回覆 6# KinChungE
microsoft官方要求2g ram, 我個時分4g比vm, 淨係入windows都幾分鐘所以我以為係vm軟件問題
作者: bongbong3481    時間: 2017-9-22 23:49

回覆 5# pc5

分2 G RAM 入VIRTUAL BOX
作者: kjay    時間: 2017-9-23 00:17

sandboxie 類似, 用黎試野.

但一involve driver 就唔太work.
作者: a2468    時間: 2017-9-23 07:32

用VMware  i5 + 8gram. 分4g比vm,入windows 1分鐘.行win10家庭版 Win10_1703_86

以前行 win7 比較快.
作者: a2468    時間: 2017-9-23 08:19

回覆  pc5

我都系用VIRTUALBOX, 電腦CPU G1840 2.8G, 4G RAM,  我用到好順, 但我只系用VIRTUALBOX 行winx ...
bongbong3481 發表於 2017-9-22 22:43


師兄虛擬機重行WINXP. 依家WINXP好多軟件都行唔到.
作者: a2468    時間: 2017-9-23 08:40

回覆  KinChungE
估中而家轉左會後有16g.
行win10, 主要用下大陸軟件 (eg. 百度云), 預8g夠唔夠? 還 ...
pc5 發表於 2017-9-22 23:28


行win10.師兄虛擬機點安裝win10.如用win7升級win10.虛擬機會好大.升級完要重新安裝.好多野要做.win10有冇關閉自動更新.
如更新虛擬機會變大.
作者: bongbong3481    時間: 2017-9-23 09:36

回覆 11# a2468

我暫時要用既軟件都可以系WINXP 用到, 通常搵番D 舊版既就用到
作者: alex-xela    時間: 2017-9-23 10:55

回覆 1# pc5
我也有用virtualbox,OS w10x64 i5 8Gb ram,裝vb行w7+w10{試os/program...}
開vb是很慢的{幾分鐘過外;share 2Gb ram 仲要推上2 processors},但沒法子硬件先天所限...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2