Board logo

標題: 你地有儲左幾多歌同Videos在電腦 [打印本頁]

作者: luckiejacky    時間: 2016-9-9 21:44     標題: 你地有儲左幾多歌同Videos在電腦

唔計甜片...
Music - 60G
Videos - 400G
THX
作者: bbgirl223    時間: 2016-9-9 21:47

影片5TB,不過放係nas
作者: Kin_2012    時間: 2016-9-9 21:57

回覆 1# luckiejacky

Videos - 400G
10 套戲都分分鐘唔夠
作者: luckiejacky    時間: 2016-9-9 22:24

因為上youku down,一套約200MB左右
我唔下高清,因為我得2TB hard drive
作者: 戀人未滿    時間: 2016-9-10 00:34

Videos - 900G
作者: ylkyeung    時間: 2016-9-10 13:37

唔計甜片...
動畫 2.5TB
電影 0.7TB
歌 0.5TB
作者: polarhei    時間: 2016-9-10 14:55

如果按目前樣子.

6TB影片
5TB音樂
剩低係自己.
作者: C_Law    時間: 2016-9-10 16:10

齋計粵語長片,大約 500GB,每日 24 小時不停播都要接近 50 日才播得完。
作者: polarhei    時間: 2016-9-10 17:19

回覆 8# C_Law

500GB D1解像度長片? 況且啲人越搞越癲. 目前部份電視節目佔位. 我目前睇緊點樣做. 當然, 手段黑暗
作者: C_Law    時間: 2016-9-10 17:44

500GB D1解像度長片? 況且啲人越搞越癲. 目前部份電視節目佔位. 我目前睇緊點樣做. 當然, 手 ...
polarhei 發表於 2016/9/10 17:19


我睇粵語長片不會追求解像度,反正多數係在電腦開住個細 Window 的 Player 播片一邊上網或做其他事,根本無必要高解像度。

我儲存的粵語長片十之八九都係來自錄電視,多數係 720x540 4:3,小部份係 720x405 16:9;重有極小部份係 720x303 2.35:1。
作者: 林洋2    時間: 2016-9-10 19:26

我唔係儲係電腦度,係儲係衣櫃度
作者: polarhei    時間: 2016-9-10 22:07

回覆 10# C_Law

視內容. 不過好多時已經講緊D3或D4. 容器不是重點. 最要係內容好.

目前有好多人講, 只有好少野係似樣. 掌握越多只會更憤怒.

自2011年後, 加上內地字幕組介紹(我加入指定群組後知道地下網絡), 再加上地下網絡等等後. 我收下既節目, 只有好少係大台.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2