作者: luckiejacky 時間: 2016-9-9 21:44 標題: 你地有儲左幾多歌同Videos在電腦
唔計甜片...
Music - 60G
Videos - 400G
THX
作者: bbgirl223 時間: 2016-9-9 21:47
影片5TB,不過放係nas

作者: Kin_2012 時間: 2016-9-9 21:57
回覆 1# luckiejacky
Videos - 400G
10 套戲都分分鐘唔夠
作者: luckiejacky 時間: 2016-9-9 22:24
因為上youku down,一套約200MB左右
我唔下高清,因為我得2TB hard drive
作者: 戀人未滿 時間: 2016-9-10 00:34
Videos - 900G
作者: ylkyeung 時間: 2016-9-10 13:37
唔計甜片...
動畫 2.5TB
電影 0.7TB
歌 0.5TB
作者: polarhei 時間: 2016-9-10 14:55
如果按目前樣子.
6TB影片
5TB音樂
剩低係自己.
作者: C_Law 時間: 2016-9-10 16:10
齋計粵語長片,大約 500GB,每日 24 小時不停播都要接近 50 日才播得完。
作者: polarhei 時間: 2016-9-10 17:19
回覆 8# C_Law
500GB D1解像度長片? 況且啲人越搞越癲. 目前部份電視節目佔位. 我目前睇緊點樣做. 當然, 手段黑暗
作者: C_Law 時間: 2016-9-10 17:44
我睇粵語長片不會追求解像度
,反正多數係在電腦開住個細 Window 的 Player 播片一邊上網或做其他事,根本無必要高解像度。我儲存的粵語長片十之八九都係來自錄電視,多數係 720x540 4:3,小部份係 720x405 16:9;重有極小部份係 720x303 2.35:1。
作者: 林洋2 時間: 2016-9-10 19:26
我唔係儲係電腦度,係儲係衣櫃度
作者: polarhei 時間: 2016-9-10 22:07
回覆 10# C_Law
視內容. 不過好多時已經講緊D3或D4. 容器不是重點. 最要係內容好.
目前有好多人講, 只有好少野係似樣. 掌握越多只會更憤怒.
自2011年後, 加上內地字幕組介紹(我加入指定群組後知道地下網絡), 再加上地下網絡等等後. 我收下既節目, 只有好少係大台.

