作者: linggo 時間: 2016-6-14 13:22 標題: 大家公司有冇收過 MS 來信, 要報PC資產?
上個月時我公司收到信, 要報公司人數, PC 數量, 所有MS軟件使用量等, 其實是什麼一回事? 大家有冇聽過, 或朋友收過?
# 十多人公司....
作者: ~monkey~ 時間: 2016-6-14 13:39
有. 但我D公司都係MS 合作伙伴
作者: Sempron2400+ 時間: 2016-6-14 14:26
有MS License Audit......
作者: polarhei 時間: 2016-6-14 16:08
回覆 3# Sempron2400+
總有人違規,你知道內地萬惡.
部份公司唔用WINDOWS既原因唔係因為啲咩. 有可能就係繁複文書. 當然, 有支援版LINUX係另一件事, 但因為有年限所以就比較少,而且對象唔多.
作者: 迷 時間: 2016-6-14 16:41
唔出奇的
公司平時 買開OEM 定 OPEN LICENSE?
如果買OEM 多,由於MS 無你RECORD,但你公司又有D名氣的話.. 佢地咪覺得可懷LO,就SEND 信來兇下你 ,當然最有機係內部員工報
串... 其實 adobe 都會咁做.. 我反而想知有無人試過唔理佢地,最後攪到海關上門查呢? 我公司OFFICE, SERVER 野有曬ACCOUNT ,LICENSE, 但WINDOWS 跟機OEM) 都試過比MS AUDIT TEAM 要求全部資料.. 都真係煩的.. 由於OPEN LICENSE 條條KEY 唔同但要打比足佢 ~_~"
作者: Sempron2400+ 時間: 2016-6-14 17:18
叫佢比個tools你掃場,我都係咁做~
作者: linggo 時間: 2016-6-14 18:10
公司唔出名...佢地冇我司買機記錄, 買機都係買廠機, 只係俾個 word 檔我填充..如有 windows ad ... 要做個檔出黎提交...
反而想問...10多年前公司買落有 winxp home 機...係唔係應該唔報, 其實冇人用, 又冇折走...以家係應該先拔線收機先?
作者: linggo 時間: 2016-6-14 18:11
回覆 6# Sempron2400+
c hing ...你公司有收個信件? 其實 MS 收到資料之後流程會點? 仲會上門嗎?
謝...

作者: Sempron2400+ 時間: 2016-6-14 18:24
前年有收信 , contact 你MS個account manager 冇就搵信入面個 license audit manager,佢比份野你填,你話太多就叫佢比tools你掃, 無論咩windows version 存在都報,最後大家對數~ 少左既就問你比錢,唔比錢我唔知發生咩事喎
我公司就向來買多擺係度.....作者: daemongmong 時間: 2016-6-14 19:39
所有Windows版本均要申報,因為版權不會因為官方不再支援而失效。
作者: 高登阿伯 時間: 2016-6-14 22:02
要先確定真係MS來信,小心有奸商扮MS 搵食。
作者: linggo 時間: 2016-6-15 16:44
回覆 11# 高登阿伯
點確定!?

作者: daemongmong 時間: 2016-6-15 19:45
多年前香港辦公室接到Power Builder的內地代理傳真,指公司懷疑使用盜版軟件,但實際上香港和內地辦公室均沒有使用Power Builder,相信是假冒傳真,結果不了了之。
作者: 高登阿伯 時間: 2016-6-16 01:15
呢個唔敢亂答,因為我收過啲信係假得太離譜。老細直接無視。
我諗直接傳比MS確認真偽最好。
作者: linggo 時間: 2016-6-16 09:30
回覆 14# 高登阿伯
哦...咁我有電話和電郵聯絡過....不過真確性都未證實...似層層...
唔用或壞機...要唔要報呢, 都冇講....

# 國內就多詐騙, 多是軟件店出信...要求買一定數量軟件.....
作者: kezzini 時間: 2016-6-16 09:37
收過來信要報 MS D LICENSE, 不過記得係海關出信
比LEGAL睇完, 話循例野照報就得
報完冇事發生
作者: toylet 時間: 2016-6-16 12:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

