Board logo

標題: 大家公司有冇收過 MS 來信, 要報PC資產? [打印本頁]

作者: linggo    時間: 2016-6-14 13:22     標題: 大家公司有冇收過 MS 來信, 要報PC資產?

上個月時我公司收到信, 要報公司人數, PC 數量, 所有MS軟件使用量等, 其實是什麼一回事? 大家有冇聽過, 或朋友收過?

# 十多人公司....
作者: ~monkey~    時間: 2016-6-14 13:39

上個月時我公司收到信, 要報公司人數, PC 數量, 所有MS軟件使用量等, 其實是什麼一回事? 大家有冇聽過, 或 ...
linggo 發表於 14/6/2016 01:22 PM



   有. 但我D公司都係MS 合作伙伴
作者: Sempron2400+    時間: 2016-6-14 14:26

有MS License Audit......
作者: polarhei    時間: 2016-6-14 16:08

回覆 3# Sempron2400+

總有人違規,你知道內地萬惡.

部份公司唔用WINDOWS既原因唔係因為啲咩. 有可能就係繁複文書. 當然, 有支援版LINUX係另一件事, 但因為有年限所以就比較少,而且對象唔多.
作者: 迷    時間: 2016-6-14 16:41

上個月時我公司收到信, 要報公司人數, PC 數量, 所有MS軟件使用量等, 其實是什麼一回事? 大家有冇聽過, 或 ...
linggo 發表於 2016-6-14 13:22


唔出奇的
公司平時 買開OEM 定 OPEN LICENSE?

如果買OEM 多,由於MS 無你RECORD,但你公司又有D名氣的話.. 佢地咪覺得可懷LO,就SEND 信來兇下你 ,當然最有機係內部員工報串...  其實 adobe 都會咁做..   我反而想知有無人試過唔理佢地,最後攪到海關上門查呢?

我公司OFFICE, SERVER 野有曬ACCOUNT ,LICENSE, 但WINDOWS 跟機OEM)  都試過比MS AUDIT TEAM 要求全部資料..  都真係煩的.. 由於OPEN LICENSE 條條KEY 唔同但要打比足佢 ~_~"
作者: Sempron2400+    時間: 2016-6-14 17:18

唔出奇的
公司平時 買開OEM 定 OPEN LICENSE?

如果買OEM 多,由於MS 無你RECORD,但你公司又有D名氣的話 ...
迷 發表於 2016-6-14 16:41


叫佢比個tools你掃場,我都係咁做~
作者: linggo    時間: 2016-6-14 18:10

公司唔出名...佢地冇我司買機記錄, 買機都係買廠機, 只係俾個 word 檔我填充..如有 windows ad ... 要做個檔出黎提交...
反而想問...10多年前公司買落有 winxp home 機...係唔係應該唔報, 其實冇人用, 又冇折走...以家係應該先拔線收機先?
作者: linggo    時間: 2016-6-14 18:11

回覆 6# Sempron2400+


    c hing ...你公司有收個信件? 其實 MS 收到資料之後流程會點? 仲會上門嗎?
謝...
作者: Sempron2400+    時間: 2016-6-14 18:24

回覆  Sempron2400+


    c hing ...你公司有收個信件? 其實 MS 收到資料之後流程會點? 仲會上門嗎?
謝.. ...
linggo 發表於 2016-6-14 18:11


前年有收信 , contact 你MS個account manager 冇就搵信入面個 license audit manager,佢比份野你填,你話太多就叫佢比tools你掃, 無論咩windows version 存在都報,最後大家對數~ 少左既就問你比錢,唔比錢我唔知發生咩事喎  我公司就向來買多擺係度.....
作者: daemongmong    時間: 2016-6-14 19:39

所有Windows版本均要申報,因為版權不會因為官方不再支援而失效。
作者: 高登阿伯    時間: 2016-6-14 22:02

上個月時我公司收到信, 要報公司人數, PC 數量, 所有MS軟件使用量等, 其實是什麼一回事? 大家有冇聽過, 或 ...
linggo 發表於 2016-6-14 13:22


要先確定真係MS來信,小心有奸商扮MS 搵食。
作者: linggo    時間: 2016-6-15 16:44

回覆 11# 高登阿伯


    點確定!? ......郵箱係 @microsoft.com ...咁我寧願奸商搵食....以家煩得多....
作者: daemongmong    時間: 2016-6-15 19:45

多年前香港辦公室接到Power Builder的內地代理傳真,指公司懷疑使用盜版軟件,但實際上香港和內地辦公室均沒有使用Power Builder,相信是假冒傳真,結果不了了之。
作者: 高登阿伯    時間: 2016-6-16 01:15

回覆  高登阿伯


    點確定!? ......郵箱係 @microsoft.com ...咁我寧願奸商搵食....以家煩得多....: ...
linggo 發表於 2016-6-15 16:44


呢個唔敢亂答,因為我收過啲信係假得太離譜。老細直接無視。

我諗直接傳比MS確認真偽最好。
作者: linggo    時間: 2016-6-16 09:30

回覆 14# 高登阿伯


   哦...咁我有電話和電郵聯絡過....不過真確性都未證實...似層層...
唔用或壞機...要唔要報呢, 都冇講....

# 國內就多詐騙, 多是軟件店出信...要求買一定數量軟件.....
作者: kezzini    時間: 2016-6-16 09:37

收過來信要報 MS D LICENSE, 不過記得係海關出信
比LEGAL睇完, 話循例野照報就得
報完冇事發生
作者: toylet    時間: 2016-6-16 12:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2