Board logo

標題: RMVB file(影視檔) 應該用乜軟件開? [打印本頁]

作者: big_nature    時間: 2009-10-28 20:54     標題: RMVB file(影視檔) 應該用乜軟件開?

各位師兄,
朋友寄左2張DVD比我,
是RMV影視檔.
DVD機開唔到!

用電腦開應用乜軟件呢?

作者: GraphiteCube    時間: 2009-10-28 21:02

正途黎講, 應該安裝RealPlayer.

但有個叫Real Alternative的Codec package可以裝, 裝好後就可以響Windows Media Player播*.RMVB file. 不過其實呢個Codec package係違反咗RealPlayer嘅EULA, 所以有D forum係唔準討論...

(我自己呢, 裝Real Alternative )
作者: Jazz    時間: 2009-10-28 21:07

我自己裝左個 K-lite Media Player Classic
好好用, 好多格式既片都睇到
作者: C-Leung    時間: 2009-10-28 21:16

買部play到rmvb o既dvd player





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2