Board logo

標題: HELP!!! 做唔到Microsoft update.... [打印本頁]

作者: 大食懶豬仔飽    時間: 2009-9-26 02:35     標題: HELP!!! 做唔到Microsoft update....

一去就會彈咗呢版出來, 有咩辦法解救?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2