Board logo

標題: 攪咁耐原來攪到自己>.< [打印本頁]

作者: RoyKwan    時間: 2009-9-22 17:27     標題: 攪咁耐原來攪到自己>.<

真係搵自己黎攪
特別多謝 Phil_123大大既片,唔係佢地都唔知洒我到幾時
作者: a886    時間: 2009-9-22 18:22

真係好好服務~
作者: Phil_123    時間: 2009-9-27 00:37

代 link
http://social.technet.microsoft. ... -a7a7-48ec1165f45a/

咁去左果度 post 未?
作者: 無相王    時間: 2009-9-27 00:50

唔係商業客,佢都盡力為你服務真係好好啊

[ 本帖最後由 無相王 於 2009-9-27 00:51 編輯 ]
作者: RoyKwan    時間: 2009-9-27 01:13

原帖由 Phil_123 於 2009-9-27 00:37 發表
代 link
http://social.technet.microsoft. ... -a7a7-48ec1165f45a/

咁去左果度 post 未?


未>.<唔想攪到自己
作者: 9600GT    時間: 2009-9-27 01:35

好事, 希望開花結果





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2